לשכנים של הזמר עומר אדם במגדלי יו המפוארים - נמאס. נמאס מהמסיבות הקולניות שהוא ומשפחתו של בת זוגו עורכים בשעות מאוחרות בלילה באמצע ימות השבוע. לאור פניות רבות שקיבלה אמש (שני) משטרת ישראל מתושבי שכונת צמרת, התייצבו הלילה שוטרי מרחב ירקון תל אביב בפתח הדלת של דירת הפנטאהוז המפוארת של משפחתה של שיראל טולדנו, זוגתו של עומר אדם, שנקנתה מבני שטיינמיץ בסך של 30 מיליון דולר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שם ערכו משפחת טולדנו אירוע בר מצווה מפואר לאח הצעיר של שיראל עם מיטב האומנים, לצד רעש בלתי פוסק, מוזיקה ולקינוח גם זיקוקים מגג הבניין שהרעידו את כל תושבי מתחם צמרת ולטענת התושבים היוו גם סכנה. כידוע זאת לא הפעם הראשונה שמשפחת טולדנו מפריעה לשכנים, גם בסיום חג הפסח ערכו המשפחה מסיבת מימונה רעשנית שהפריעה למנוחת הסובבים.

עומר אדם מתחמק מהתקשורת

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הבר מצווה של נוריאל ! ✨ , מזל טוב נסיך וכל משפחת טולדנו

A post shared by ©ToledanoFamily (@toledano.family) on

הזמר עומר אדם, בן זוגה של שיראל, אומנם לא היה אחראי על האירוע והרעש שנוצר בעקבותיו, כי הוא נכח במקום רק כאורח נרגש. בין הנוכחים באירוע בלטו הזמר ליאור נרקיס, שלישיית מה קשור ועדן בן זקן ובן זוגה שוקי ביטון. אב המשפחה, איציק טולדנו, יזם נדל"ן ובעלים של חברת נדל"ן אמריקאית זומן הבוקר לחקירה במשטרת מרחק ירקון. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

ממשטרת ישראל נמסר: "אתמול (שני) בשעות הערב התקבלו דיווחים אודות רעש חריג ממסיבה שהתקיימה במגדלי U בתל אביב. בהמשך התקבלו עדויות בדבר הפעלת זיקוקים במקום. המסיבה הופסקה ובעלי המקום זומן להיום (שלישי) לחקירה בתחנת המשטרה".

הזיקוקים מחגיגות בר המצווה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הזיקוקים מחגיגות בר המצווה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)