> שמעון ריקלין שיתף בפייסבוק: "הייתי בחג במלון מוכר וחזרתי חולה. עכשיו יש לי חום 38.4. איך מתקדמים מכאן?". הגולשים ענו מיד בתגובה: "למהר לבדיקת קורונה".

ריקלין, זאת אני. תרגיע אותי.
"ירד לי החום בינתיים".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by shimon (@shimon.riklin) on


> עם מסיכות ותוך שמירה על ההנחיות עלו לירושלים יו״ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני ורעייתו חנה, כדי לחגוג את אירוסי הנכדה הבכורה דבורה. החתן הוא אלי הלפרין, תלמיד ישיבה שקדן שגם בימי הקורונה הקפיד ללמוד תורה. בין המברכים בישיבת ועדת הכספים למחרת היה גם חבר הכנסת אחמד טיבי שאמר: "אלי הוא בחור טוב, גם מישיבה טובה".

> עם בחירתו של נשיא בורסת היהלומים הישראלית יורם דבש לתפקיד נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים הוא הוביל מהלך שבמסגרתו רכשה הפדרציה העולמית את פלטפורמת הסחר הדיגיטלית המתקדמת "גט דיימונדס", של מכון היהלומים הישראלי. 

יורם דבש (צילום: אסף לוי)
יורם דבש (צילום: אסף לוי)

> עדן חסון הופיע ב"לא נפסיק לשיר" בערוץ 12, זכה ב־10,000 שקל והחליט לתרום את הכסף לעמותת גדולים מהחיים.

עדן חסון (צילום: עדן כליף)
עדן חסון (צילום: עדן כליף)


> טבע נאות, שהייתה אמורה לפתוח את שבוע אופנה תל אביב 2020, צילמה בימים אלה הפקת אופנה ייחודית בשיתוף 20 מעצבים ישראלים שעיצבו בגד בהשראת קולקציית הנעליים של החברה, המשלבת בין הדגמים הראשוניים והמזוהים של המותג לבין דגמים עדכניים. בין המעצבים: עדי קרני, חגית טסה, דורון אשכנזי, אריאל בסן, אלן לוקש, מיקה בשן, חן בר כליפה, ליזה פטרוב ועוד רבים וטובים.

> פעם היו עורכים בו מסדרים, מסיבות שחרור, טקסים שונים וכמובן שיחות אינטימיות, כולל סיגריה אחרי או לפני האהבות הגדולות, אבל השבוע הסתיימה החגיגה עם מסרון שנשלח לכל אנשי גל"צ: "שימו לב, עקב סכנת בלוני גז שהונחו בגג התחנה, חל איסור לעשן בגג עד להודעה חדשה. הצעות לגגות סמוכים או אביזרי עישון נטולי אש יתקבלו בברכה".

דוברת גל"צ, הוראה מגבוה?
"לא נגיב".

עירית לינור עם אורי אורבך באולפן גל''צ (צילום: גלי צה''ל)
עירית לינור עם אורי אורבך באולפן גל''צ (צילום: גלי צה''ל)