מחר (שלישי) צפויה להיחתם עסקת טיעון בפרשת העלמת המסים של בר רפאלי ואמה ציפי רפאלי. במסגרת עסקת הטיעון נקבע כי תשלח ציפי לכלא לתקופת מאסר בת שנה וארבעה חודשים, אירוע לא פשוט לבני משפחת רפאלי. בשבועות הקרובים צפויה האמא לביאה להיכנס לכלא נווה תרצה ולהתחיל לרצות את עונשה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רגע לפני שינתקו אותה מהגישה לנייד הפרטי ולרשתות החברתיות, מציפה ציפי בשבועות האחרונים את חשבון האינסטגרם שלה בתמונות שער נחשקות של בתה בר. תחילה היו אלה תמונות נוסטלגיה משפחתיות, אך לאחרונה רפאלי העלתה את כל השערים הנחשקים והמובילים שכבשה בתה בר רפאלי ברחבי העולם במסגרת הקריירה הבינלאומית שלה כדוגמנית, החל ממגזין "קוסמופוליטן" ," GQ", "מארי קלייר", שערי מגזין האופנה המוביל "elle" ממדינות שונות, "גלואו" ועוד עשרות שערים נחשקים שהטופ מודל נבחרה להתנוסס עליהם.

ציפי רפאלי, בר רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ציפי רפאלי, בר רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מקורב לרפאלי סיפר כי הסיבה שציפי מעלה עשרות תמונות מעבודותיה של בר בעולם, היא כדי להראות שאכן רפאלי חיה בחו"ל באותן השנים שלכאורה לא שילמה מע"מ וזכתה בקריירה בינלאומית משגשגת, בכדי לגבות את הגרסה שמסרו משפחת רפאלי. עוד הסביר, כי יש פה גם מסר ברור לכולם, שציפי רוצה להדגיש כי למרות שהיא נכנסת לכלא לשנה וארבעה חודשים, זה מחיר שבסוף השתלם לה, כי בתה זכתה בקריירה בינלאומית חסרת תקדים, כפי שניתן להתרשם ממאגר ההצלחות וההישגים בחשבון של ציפי, שבקרוב מאד יחדל להיות פעיל, לפחות על ידה. 

עוה״ד רותי ליטבק ומוטי לזר, המייצגים את בר רפאלי, מסרו: "הסדר הטיעון מבהיר אחת ולתמיד שבר רפאלי לא פעלה מתוך כוונה להתחמק ממס. אין חולק כי במועדים הרלבנטיים בר הייתה בתחילת שנות העשרים לחייה  עבדה כדוגמנית בין לאומית ולא עסקה בנושאים כספיים. בר לוקחת היום אחריות על טעויות שנעשו ותישא במחיר הכרוך בכך".

 "צר לה על כך שמשפחתה האהובה נאלצה לחוות תקופה כה קשה ובאופן מיוחד היא כואבת את המחיר שאמה תשלם. בר מתנחמת בכך שמשפחתה אוהבת ומלוכדת ושיחד יעברו גם את הימים הקשים האלה. בחלוף למעלה מעשר שנים ממועד האירועים בר מעוניינת לסיים את הפרשה ולהתמקד במשפחתה וילדיה".

ציפי רפאלי סירבה להגיב לידיעה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@zipirefaeli) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@zipirefaeli) on