לפני יותר משבוע קראתם ב-TMI כי יחסי הזוג דודו אהרון ואשתו נטלי לוי עלו בשבועות האחרונים על שרטון והם בדרך לפירוק הנישואים. המשבר בין זוג ההורים נוצר בין היתר בעקבות סכסוך של לוי עם מנהלו של אהרון. לראייה הזמר המסלסל חגג לפני שבוע וחצי אירוע הכנסת ספר תורה עם אמו ציפורה וכל הקולגות בתעשייה, ללא נוכחות אשתו ובתו רנה, בת השנה וחצי, לאור המשבר שחוו. אלא שהיה מדובר במריבה של זוג שיצאה מכלל פרופורציה ונראה כי שלום הבית חזר במהרה על כנו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כעת מנסה אהרון לפייס את אשתו בדרך מקורית, להציג לעולם עד כמה הוא אוהב אותה ומבקש ממנה סליחה בפוסט באינסטגרם. אהרון נכנס בימים האחרונים לאולפן הקלטות והקדיש לאשתו שיר אהבה. לצד השיר החדש כתב: "תודה לאשתי שאת שם בשבילי זכיתי בך. לא משנה כמה שנים אתם נשואים, שנה, שנתיים, ארבעים שנה, לעולם אל תפסיקו להחזיק ידיים, לעולם אל תפסיקו לרקוד ולהגיד אני אוהב אותך".

הודעה מפתיעה: דודו אהרון ואשתו נטלי לוי הודיעו על פרידה

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כל הברכה של אדם מצויה לו בעבור אשתו.. אז תודה אשתי שאת שם בשבילי זכיתי בך ! לא משנה כמה שנים אתם נשואים שנה , שנתיים , ארבעים שנה ...לעולם אל תפסיקו להחזיק ידיים, לעולם אל תפסיקו לרקוד ולעולם אל תפסיקו להגיד, “אני אוהב אותך.” את הסקיצה לשיר הזה שכתבתי למענך את שומעת לראשונה בימים האחרונים נכנסתי לאולפן של תמיר צור השותף המוכשר שלי וחשבתי איך להגיע ללב שלך ולבקש סליחה על השבועות האחרונים הלא נעימים שעברת, וחשבתי שהדרך הכי טובה בשבילי להביע את האהבה וההערכה שלי אלייך הן כרעייה מושלמת וכאמא למופת זה לכתוב לך שיר שיעשה לך טוב על הלב ! איך אני אומר בסוף הכל מתקשר למוזיקה... נישואים צריכים להיות דואט: כשהאחד שר, השני מוחא כפיים אוהב אותך אשתי ! @natalie_levi_aharon @avoxvision_il @tamirzur30

A post shared by DuduAharonofficial (@duduaharon) on

"את הסקיצה לשיר הזה שכתבתי למענך את שומעת לראשונה, חשבתי איך להגיע ללב שלך ולבקש סליחה על השבועות האחרונים הלא נעימים שעברת, וחשבתי שהדרך הכי טובה בשבילי להביע את האהבה וההערה שלי אלייך הן כרעייה וכאמא זה לכתוב לך שיר שיעשה לך טוב על הלב. אוהב אותך אשתי". סוף טוב, הכל טוב.

דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: ליאור פינקסון)
דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: ליאור פינקסון)