בוודאי התגעגעתם לנאוה בוקר, שנטשה באבירות יחסית את "הישרדות VIP". אז בקרוב היא תחזור בגדול למסך, בערוץ 24, במסגרת תוכנית ספורט של מכון וינגייט בהגשת ענת גיסין. יחד איתה ירוצו על המסך גם פנינה רוזנבלום וננסי ברנדס. ליאורה מרגיעה את אלו שהושפעו מהשמועות כאילו בוקר הייתה בעצם חולה ולכן פרשה מ"הישרדות": השלושה עברו בהצלחה בדיקות מקיפות במכון לרפואת הספורט בווינגייט.

בוקר, מתי נראה אותך שוב בערוץ 99?

"אני עם הפוליטיקה סיימתי".

פנינה רוזנבלום, ננסי ברנדס, ענת גיסין ונאוה בוקר (צילום: אבי שי)
פנינה רוזנבלום, ננסי ברנדס, ענת גיסין ונאוה בוקר (צילום: אבי שי)

> הצלמת תמר מצפי פרסמה פוסט חצי נוסטלגי וחצי זועם: "צפיתי בסדרה המזעזעת על ג'פרי אפשטיין וראיתי שם גם את העוזרת שלו גיליאן מקסוול. נזכרתי באביה שהתגלה כנוכל גם כן, ומת מוות מסתורי. רוברט מקסוול הגיע לכאן בסוף שנות ה־80 וקנה כל דבר שזז, כולל 'מעריב'. מרוב שהתלהבו פה מהעושר שלו ו'נדיבותו', התפתח המושג 'מקסוול, קנה אותי'. כאן בתמונה, הוא הגיע במסוק לחתונה של הבת של טומי לפיד. השלישי הוא עו"ד יעקב נאמן. כולם ז"ל. צילום: תמר מצפי".

מקסוול, טומי לפיד ויעקב נאמן  (צילום: תמר מצפי)
מקסוול, טומי לפיד ויעקב נאמן (צילום: תמר מצפי)


מצפי, הוא לפחות קנה את התמונה הזו בכסף מלא?
"לא, כי צילמתי את זה לקייטרינג של החתונה, כלומר את כל הסלבס שהיו ואכלו. הם בישלו במיוחד מאכל הונגרי אהוב לטומי, רקוט קרומפלי. שם הקייטרינג היה 'דונה פלור'. אני זוכרת שיאיר לבש חולצת סאטן סגולה. זוכרת שצילמתי יח"צ לקייטרינג, אבל גם לעצמי והלכתי אחרי טומי לכיוון המנחת שהביא את מקסוול, זה היה כבוד גדול בשבילו שבא במיוחד. מקסוול היה מחריד ובתו כנ"ל. מצרפת לך תמונה לשימוש חד־פעמי".

> העיתונאי והשדרן אמיר איבגי, מגיש יומן הצהריים של גל"צ, יהיה מנהל מחלקת החדשות בתחנה במקום אילאיל שחר, שעזבה לפני מספר שבועות לתאגיד.

אמיר איבגי (צילום: Viko1101.CC BY-SA 3.0)
אמיר איבגי (צילום: Viko1101.CC BY-SA 3.0)

> להלן הודעה חשובה: "גלריה תירוש מציעה לכם לרכוש פריטים מעיזבונו של איש העסקים המנוח שאול אייזנברג. ביניהם רהיטים של ממש: שולחנות, ספריות, מזנונים ועוד. ההיילייט - מזנון תצוגה יפני מתקופת שושלת Meiji, ששלטה ביפן בין 1868 ל־1912. במהלך תקופה זו עברה יפן לא מעט תהפוכות ונפתחה למערב. הארון, שמעוטר בדרקון למעלה ובפרחים ובפנינים למטה, נבנה במהלך תקופה זו כדי לייצאו לאירופה. הארון השני נבנה ב־1910 לערך, והוא כל כולו ארט נובו".

אמיתי, גלריית תירוש, יוצאים מהארון?
"23 שנים לאחר מותו של שאול אייזנברג, המשפחה הוציאה למכירה למעלה מ־100 פריטי אומנות איכותיים ביותר מעיזבונו למכירה פומבית בתירוש. על אף שחלק מהפריטים יקרים מאוד, כולם יועמדו למכירה ללא מחיר מינימום. יש המון התעניינות מצד אספני אומנות ועתיקות".

> בשורה משמחת לחובבי התרבות. טיפקס ותזמורת ירושלים מזרח ומערב חוזרים עם המופע "החיים שלך בלאפה". הבכורה המחודשת ב־6 ביולי בתיאטרון הצפון ואחר כך בשבע ערים ברחבי הארץ.

> אלינה לוי, כוכבת "הישרדות VIP", נתנה מתנה מקורית לאמה אור לוי לכבוד יום הולדתה: טיפול אסתטי לבחירתה במרפאה שבה אלינה עצמה עוברת טיפולים, Kyteria ברמת אביב, עם ד"ר אנה זנקוביץ'.

אלינה לוי, אור לוי, ד''ר אנה זנקוביץ' (צילום: פרטי)
אלינה לוי, אור לוי, ד''ר אנה זנקוביץ' (צילום: פרטי)

> כמאה מוזמנים הגיעו לאירוע יוקרתי וייחודי, לרגל השקת רכב השטח הדיפנדר, אשר נחשף בימים אלה לראשונה ברחבי העולם ויככב בסרט החדש של "ג'יימס בונד", שייצא לאקרנים בנובמבר 2020. מי שקיבלה את האורחים היא גלית עיני, מנכ"לית חברת המזרח לשיווק מכוניות.

דוד, גלית ודני עיני (צילום: רונן טופלברג)
דוד, גלית ודני עיני (צילום: רונן טופלברג)