מבזק הפרדת כוחות: אחד הזוגות המפורסמים והיציבים בשוק, אפרת גוש ויובל סיגלר, כבר לא גרים באותה דירה.

ולרשימת הרווקים המבוקשים חזר גם יואב פלאטו־שרון, שלאחר שש שנות זוגיות נפרד מאילונה.

פלאטו־שרון, ההסתערות עליך החלה? יש לך דרישות מיוחדת?

"מצטער, אני מעדיף לא לדבר על זה".

> בארוחת ערב שנערכה בביתם של הראל סקעת ובן הזוג, ח"כ עידן רול, נכחו גם דורון מדלי, זוכה האירוויזיון באירופה, משה קלוגהפט, שזכה בבחירות באותה היבשת, ורעייתו האדריכלית שרון. אילו רק יכולנו להיות זבוב על הקיר.

קלוגהפט, תן לנו משהו לקינוח מהארוחה הזו.
"אם מדלי יחליט להיות יועץ אסטרטגי, אני פורש. הוא לוקח בחירות בקלות".

רול, שרון, מדלי, קלוגהפט, סקעת (צילום: פרטי)
רול, שרון, מדלי, קלוגהפט, סקעת (צילום: פרטי)

> בלהקת אטרף המיתולוגית ישמחו לדעת שבכפר אז"ר פתחו מסעדה על שם להיטם הגדול "שולה בחצר".

דורון רפאלי, חבר הלהקה, מחכים לתמלוגים?

"בשם להקת אטרף אנחנו שמחים שיש מסעדה כזו. זה מאוד מחמיא ומפרגן לנו שהשיר הוא כזה נכס צאן ברזל. אנחנו הלהקה, מי שכתב את השיר הוא רובנס. אני מתאר שהוא זה שיש לו את הזכויות. השיר מוגן. זה שלא שאלו אותנו זה קצת מוזר, אבל אנחנו שמחים מאוד ומחכים שיזמינו אותנו להופיע במסעדה".

> הזמיר עופר לוי מוציא השבוע קאבר לשיר "פגישה לאין קץ". מילים: נתן אלתרמן, לחן: נעמי שמר, עיבוד: רועי זו־ארץ.

לוי, עיבוד עצוב או שמח?

"תקשיבי בעצמך. 'אלוהיי ציווני שאת לעוללייך, מעוניי הדל שקדים וצימוקים'".

עופר לוי (צילום: דניאל יוסף)
עופר לוי (צילום: דניאל יוסף)

> השחקנית יובל שרף מככבת בקמפיין חדש של קניוני עופר, שיוצא במבצע חסר תקדים: חלוקת שוברים של 150 שקל במגוון רחב של חנויות. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה, דיגיטל ושילוט בקניוני הקבוצה ברחבי הארץ.

יובל שרף (צילום: אור גפן)
יובל שרף (צילום: אור גפן)

> ימים קשים עוברים על התכשיטנית איה עזריאלנט, המתמודדת בשנים האחרונות עם מחלת הסרטן. עזריאלנט עברה לאחרונה ניתוח לסת מסובך ובמקביל נפרדה מבן זוגה, שלמה כ"ץ, שאיתו חייתה 14 שנה. נוסף לכל הצרות עזריאלנט חוותה עוקץ בחנות התכשיטים שלה, בקניון G בפארק צמרת בתל אביב: שני גברים באו כאילו לקנות תכשיט לאמא שלהם, שילמו בכרטיס אשראי מזויף ונעלמו.

עזריאלנט, ימים קשים.

"הם שילמו בכרטיס אשראי שסורב, המוכרת התנצלה ואמרה שלא תוכל למכור להם. 'אל תדאגי', אמר הקונה והכניס קוד מסוים שגרם לעסקה לעבור בקופה הרושמת ולכסף להיכנס לחשבון הבנק. לפני שלושה ימים טילפנו מחברת האשראי, אמרו שהם נאלצים למשוך את הכסף בחזרה, הקוד הוא תרמית. אנא הזהירו את כל החנויות. הגשתי תלונה במשטרה. נראה אם יתפסו את הפושעים".

מה קרה עם שלמה כ"ץ? אני זוכרת אהבה גדולה מאוד.

"הוא טיפל בי כשעברתי הקרנות ואני אסירת תודה. נתתי לו הכל בלי חשבון כשהיה לי, אבל כשנגמר הכסף כבר לא יכולתי לממן יותר ולתמוך. אעדכן אותך בהמשך. מניחה שיהיו התפתחויות".

> אשת התקשורת שני בן יעיש-שמורק השתתפה בקמפיין צילומים ברשת מרפאות ד"ר אלמן לטיפולים אסתטיים. שני נבחרה לצילומים בין 4 נשות עסקים ותקשורת מובילות- לימור גזית ובתה שיר וכן אשת העסקים יהלי אדמתי. במסגרת הקמפיין הוצגו הנ"ל כסמל לנשים מצליחות אשר מקפידות על תחזוקה, טיפול וטיפוח נכון. "הלוק הוא חלק מהחוזקות שלנו וההצלחה שלנו" לדברי ד"ר מוניקה אלמן.

שני בן יעיש-שמורק (צילום: יח''צ)
שני בן יעיש-שמורק (צילום: יח''צ)