היפה והשורדת ליטל סמדג'ה לא ממש שומרת פינה חמה בלב לאבי בנה, ראובן עובד. בפרק ששודר השבוע ב"הישרדות VIP" הצהירה סמדג'ה כי עובד הוא האב הביולוגי בלבד ולא יותר, למגינת לבה של משפחת עובד וחבריו העמלים לשקמו. ליאורה התקשרה לעורך דינו של עובד, יוסי ויגדור, שלקח על עצמו את הטיפול בו בהתנדבות מלאה וליווה אותו לאורך כל התהליך.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

זהו, זה לא עובד עם ראובן וליטל?
“ראובן עבר תהליך ארוך שעדיין נמצא בעיצומו. כשנפלה בידיי הזכות לעזור לו לצאת לדרך חדשה, הדבר הראשון שניסיתי לעשות היה לפתוח אפיק הידברות בינו לבין ליטל״.

אחרי שליטל סמדג'ה קראה לה "בחורילה" - ירדן ג'רבי לא נשארה חייבת

ליטל סמדג'ה (צילום: פרטי)
ליטל סמדג'ה (צילום: פרטי)


איך הגעת אליה לאי?
״זה היה ממש כשהיא שהתה בצילומים לעונה הנוכחית של 'הישרדות'. לכן השיחות שלי היו עם בעלה, ליום אחרי שהיא תחזור מהצילומים. המטרה שלי הייתה לגרום לחידוש הקשר של ראובן עם בנו היחיד. האמנתי שזה ייתן לו מוטיבציה להמשיך בהליך השיקום ולהצליח״.

מה ליטל אמרה?
״לצערי, לא היה שיתוף פעולה מהצד של ליטל, וחבל. יש לילד סבא וסבתא ודודים, ההורים של ראובן והאחים שלו, שמאוד היו רוצים להיות איתו בקשר ולהכיר אותו. גם אם ליטל לא מעוניינת שראובן יהיה בקשר ישיר עם הבן שלו, עדיין היא יכלה לשמר את הקשר בין הנכד לבין הסבא והסבתא. את העבר אי אפשר לשנות, אבל חיים שלמים עוד לפניהם ותמיד אפשר לנסות לפתוח דף חדש. כולי תקווה שאכן זה עוד יקרה״.

הכדורגלן ראובן עובד  (צילום: דני מרון)
הכדורגלן ראובן עובד (צילום: דני מרון)


אתה עוד מאמין?
״אם בדרך נס ליטל תחליט לפתוח את הדלת, אני אעשה כל שביכולתי כדי לעזור לגרום לזה לקרות. אין ספק שמהצד של משפחתו של ראובן זו תהיה מתנה גדולה שתכניס הרבה אור ואהבה לחייהם".

סמדג׳ה, המסר עובר אלייך.
“אין תגובה".

ליטל סמדג'ה (צילום: אביב חופי)
ליטל סמדג'ה (צילום: אביב חופי)