בר רביבו, 24, הבן של כדורגלן העבר ואיש העסקים, חיים רביבו, פתח דוכן אוכל בשכונת נאות אפקה. השם: “הדוכן ה־13". הקונספט: בשר בפיתה עם כל מיני תוספות. המקום נראה תוסס מיום הפתיחה, והעובדה שאבא חיים עצמו מלצר במקום הגדילה את כמות הסועדים. לליאורה נודע כי אחד השותפים של רביבו ג'וניור הוא יניב כספי מ"חומוס כספי", שיש לו חומוסייה בשכונה והוא גם אחד הזכיינים של רשת ארקפה. העסק החדש נפתח בגינה של המרכז המסחרי, ובני משפחה רבים משבט רביבו הגרים בנאות אפקה כבר פקדו את המקום.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Haim Revivo (@haimrevivo10) on

> היידי מוזס מצאה אהבה. לליאורה היא מספרת בהתרגשות: “אחרי חמש שנים שבהן לא מצאתי אישה אחת מאלף, מצאתי את שאהבה נפשי. ברגע שהיא תסכים להיחשף, את תהיי הראשונה לדעת. הייתי כמהה בטירוף לאהבה. היו לי כל כך הרבה הצעות. כל כך הרבה בקשות. פשוט חיפשתי את האחת שמכל הבחינות תתאים לאורח חיי. לא פשוט להיכנס למערכת יחסים עם אחת שהקדישה את חייה למדינה. האישה שאיתי עכשיו גדולה ממני בעשור. תמיד אהבתי אותן נשים, אמיתיות, נינוחות. אישה בת 46, 47, 48. אלה תמיד היו הבחירות שלי. יש עליהן איזה שלמות". 

ומה אומר האבא, הח"כ החרדי, מנחם מוזס, ושאר בני המשפחה?
“קבלי סקופ. חשפתי אותה בפני המשפחה שלי כבר פעמיים. נראה שהם מרוצים. אבא ואמא, האחים והאחיות והדודות סקרו אותה היטב. היא עברה את הרנטגן החרדי החסידי. היו שני אירועים של המשפחה, והיא הצטרפה אליי בטבעי עם מכנסיים ואני עם החצאית כהרגלי לידם. היה ממש מרגש לראות את המשפחה שלי מכילה. מקבלת".

היידי מוזס (צילום: ללא)
היידי מוזס (צילום: ללא)

> מנכ"לית רשת עמל, עו"ד רוית דום עיני, הגיעה השבוע לאופקים כדי לברך את ראש העיר, איציק דנינו, וראש אגף החינוך, אבי ביתן, על החלטתם לאחד את שלושת בתי הספר התיכוניים בעיר לרשת החדשנית.

> בית החולים הגריאטרי צהלון צלח את תקופת הקורונה ללא חולים מאומתים. השף שאול בן אדרת הכין לאנשי צוות ארוחה מפנקת כאות הוקרה על פועלם לשמירת בריאותם של מטופלי המרכז.

שאול בן אדרת (צילום: דניאל לילה)
שאול בן אדרת (צילום: דניאל לילה)

> לאחר שיהורם גאון הכין את עצמו ל-17 ליוני לקבלת העיטור של פול האריס החליט נשיא מועדון רוטרי הוד הכרמל חיים גרשון בשיתוף עם רוטרי ישראל לדחות את האירוע בשל ההנחיות הבריאותיות. האירוע השנתי הנוצץ, שכולו הוקרה למען אישים פורצי דרך בחברה הישראלית יתקיים ב-30 ליוני באצטדיון סמי עופר באולמי יהלום. 
הזוכים הנוספים בעיטור פול האריס (ע"ש מייסד הארגון) הם: צופית גרנט, השייח' מואפק טריף, פרופ' אדוארד אבינדר ופרופ' אוריאל רייכמן.