בשנים האחרונות נדמה שג'סטין ביבר עושה הכל כדי להשאיר את תקופת הרווקות הפרועה שלו מאחוריו. הוא לא נצפה יותר במסיבות, מספר בכל ראיון אפשרי כמה הוא מחובר לאלוהים ומקדיש את רוב זמנו לבילויים עם אשתו היילי בולדווין וללייבים באינסטגרם עם ישראליות שהפכו כבר לעניין שבשגרה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רק בתחילת השנה חשף את מחלת הליים ממנה סבל וסיפר על התהליך הארוך שעבר כדי להיות האדם שהוא היום, אלא שהעבר של ביבר מסרב להרפות וממשיך לרדוף אותו והפעם על הפרק האשמות בתקיפה מינית. 

ג'סטין ביבר, היילי בולדווין (צילום: Getty images)
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין (צילום: Getty images)

בסוף השבוע האחרון התפרסם בטוויטר ציוץ מחשבון אנונימי של בחורה בשם דניאל, בו היא טוענת כי ב-9 במרץ 2014 הותקפה על ידי הזמר בבית מלון בטקסס. בהמשך פירטה כי הייתה בת 21 באותו זמן והוזמנה להגיע לחדרו של ביבר, שם לטענתה תקף אותה ואיים עליה שלא תספר על כך לאיש אחרת תסתבך.

"הוא נישק אותי בכוח והרגשתי חוסר שליטה על הגוף שלי. אני לא רוצה להמשיך ולפרט מה קרה בהמשך", כתבה המעריצה. כמה שעות לאחר אותו ציוץ שהפך לויראלי, פרסמה בחורה העונה לשם קיידי ציוץ עם האשמות דומות וסיפרה כי בשנת 2015 הוזמנה לחדר במלון בו שהה ביבר בניו יורק שם תקף אותה ולטענתה היא נזקקה לטיפול נפשי וגמילה מסמים לאחר המקרה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

ביבר, שלא מרבה להגיב על שמועות לגביו, הבין את חומרת המצב ולאחר 24 שעות של שתיקה, שיגר רצף של טוויטים הדוחים את כל הטענות: "שמועות הן שמועות, אך התעללות מינית זה לא נושא שצריך להתייחס אליו בקלילות דעת. רציתי לדבר מיד, אבל מתוך כבוד לכל כך הרבה קורבנות שעוסקים בנושאים האלה מדי יום רציתי להיות בטוח שאספתי את כל העובדות לפני שאני מגיב". עוד הוסיף כי ב-9 במרץ 2014 הוא שהה בדירה שכורה עם בת זוגו באותם ימים, סלינה גומז, ולא בבית מלון כמו שנטען. לכל אותם ציוצים צירף קבלות, מיילים וכתבות המפרטים את זמן שהייתו באוסטין טקסס באותה שנה.

"יש להתייחס ברצינות רבה לכל טענה לפגיעה מינית וזו הסיבה שהתגובה שלי הייתה נחוצה", אמר ביבר בציוץ האחרון, "עם זאת הסיפור הזה הוא בלתי אפשרי עובדתית וזו הסיבה שאעבוד עם טוויטר והרשויות לנקוט בצעדים משפטיים". 

סלינה גומז, ג'סטין ביבר (צילום: Getty images)
סלינה גומז, ג'סטין ביבר (צילום: Getty images)