מיכל הקטנה הסירה החודש את שתלי הסיליקון כי לא הרגישה טבעית עם הגוף שלה, נטלי דדון הסירה את שתלי הסילקון שלה לפני מספר שנים, כי הגוף שלה דחה אותם. רגע לפני גיל 37 נזכרת דדון בשתלים שליוו אותה 15 שנה והוסרו לפני שלוש שנים וכך כתבה: "הציצים בתמונה בכלל לא שלי, הם שלי שילמתי עליהם, אבל הם כבר לא איתי, חזרו למדף".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"מזכרת ל-15 שנה בהם היינו חלק בלתי נפרד. לפני שלוש שנים הגוף שלי דחה אותם אחרי שהנקתי את ריף. כשאת ילדה יש בטחון עצמי שאת מנסה לבנות דרך חיצוניות וסקסיות מדומה, משפטים כמו 'את לא תעבדי בלי ציצי' ו'שטוחה'. פעלתי ממקומות חלשים שבי. אין אישה יותר סקסית מאישה שיודעת מה היא שווה, שהביטחון שלה מתפרץ מבפנים החוצה ולא לפי מידת החזייה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

עוד כתבה לעוקבים: "אתם הוא אתם, אין עוד אחד בעולם שהוא בול כזה, אז תשאלו את עצמכם מה טוב לכם". לפני כחודשיים מיכל אנסקי עוררה סערה ברשת לאחר שהצטלמה מניקה את בתה הפעוטה, גבריאל לי ושיתפה את התמונה עם עוקביה ברשתות החברתיות. בין החברות המפורסמות הגיבה גם דדון שכתבה: איך ברגע טהור כל כך ניתן למצוא מילה רעה, ביקורת שלילית, הזדמנות לשנוא לשווא ואת אמא מלכה תודה שהזכרת לי רגעים טהורים מתגעגעת לחיבור הזה, לפלאי היקום". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on