המוהל וראש התנועה להגינות משפטית בישראל, אבי זרקי, לקח צד בסכסוך בין שולי ומיכל רנד ובקבוצת הוואטסאפ הסגורה שהוקמה לצורך תמיכה בה. והוא תומך, ובכן, בה.

זרקי, על מה התמיכה במיכל? למה לא בשולי?
“לא יודע איך הגעת לקבוצת הוואטסאפ הסגורה הזאת. היא חסויה וגם הדברים שלי שם הם לא לפרסום. מה שאני כן יכול להגיד לך הם הדברים הבאים: אם הייתי מחפש תועלת אישית, הרי ברור לך שהייתי בוחר את הצד החזק שהוא שולי וצופית, אבל אני מבקש את הצדק ולא את הכוח, ולכן אני נלחם על מנת שהאמת תצא לאור".

צופית גרנט, שולי רנד (צילום: ענת מוסברג,טל שחר)
צופית גרנט, שולי רנד (צילום: ענת מוסברג,טל שחר)


כבוד הרב, מה הסטטוס כרגע של הנישואים שלהם?
“יש פסק דין לגט המחייב את מיכל לקבל גט. כרגע הם נשואים. פסק הדין אומר כי מיכל חייבת לקבל גט משולי. היא יכולה לערער על פסק הדין".

מיכל רנד, הרב זרקי ריגש אותך?
“צר לי לאכזב את הנשמות הטהורות, אני ובעלי לא גרושים".

שולי רנד לא הגיב.

שולי רנד (צילום: שלום לביא)
שולי רנד (צילום: שלום לביא)

> כביסה רטובה מכבסים בחוץ? אלירן ברדוגו, בעל חברת אירועים שגם דואג לנטוורקינג לחברים הקרובים, תייג יותר מ־100 איש בפוסט זועם שלו בפייסבוק. זה קרה אחרי שנתקל בבעיית תפעול של מכונת ייבוש הכביסה הביתית שלו וקרא לחברים ומשפיענים להתרחק ממוצרים של אחת החברות הגדולות והיבואן שלה.

ברדוגו, אתה קורא לייבש את החברה שעשית לה שיימינג?
“לא אמרתי שום דבר שהוא לא עובדה, כתבתי רק עובדות. שהתיקון עולה 1,200 שקל ומכשיר חדש עולה 1,700 שקל. נשמע לך הגיוני?".

> ברכות לדודו פישר, שהתחדש לאחרונה במעבר לעיר חדשה, נתניה, דירה חדשה וייצוג חדש. אחרי שנים רבות שבהן היה מיוצג אצל האמרגן נחום בייטל, מצא דודו פישר שפה משותפת ובית חם אצל “משה להב והטיש הגדול", והחל להיות מיוצג שם במשרד המתפתח.

דודו פישר (צילום: אריאל בשור)
דודו פישר (צילום: אריאל בשור)

> רינת אברג׳יל, אשתו של מאיר אברג'יל, מצאה אפיק פרנסה יצירתי. בווילה שלהם בכפר טרומן, מסביב לבריכה, היא מפיקה אירועים מושקעים במיוחד. אירועי בת מצווה, ימי הולדת, מסיבות רווקות. החברות הצמודות מספרות שהיא עושה הכל ברמה מאוד גבוהה, “הכל מעוצב ויפה, אוכל מעולה, והיא מקפידה על כל הפרטים ברמה הכי גבוהה".

אברג'יל, שאעשה את מסיבת הרווקות שלי אצלך?
״הרעיון נולד כי השטח עם הבריכה כבר קיים, אז למה לא להשכיר אותו לאנשים ובכך גם לדאוג לפרנסת הבית ולתת שירות ללקוח באופן הכי שירותי ומקצועי שאני יכולה".

> אוהדי הפועל ב"ש לא שכחו את אלונה ברקת ולאחר שהבן שלה, יהונתן, אושפז בבית חולים סורוקה, הם דאגו לו לאוכל כיד המלך. “יהונתן מרגיש יותר טוב", מעדכנת ברקת. “אני מודה לצוות הרפואי של סורוקה על היחס החם, לחיים ואבי מלכה שדאגו לפנק אותנו ברוחב לב ולאוהדים הרבים ששלחו איחולי החלמה מרגשים. בריאות לכולם ורק טוב".

אלונה ברקת  (צילום: דני מרון)
אלונה ברקת (צילום: דני מרון)

> מלחמות יהודים בסיעת ש"ס בעיריית ירושלים: כולם נגד כולם, ובאמצע יו״ר התנועה, אריה דרעי, שמנסה כבר חודשים ארוכים להשכין שלום בין חברי המועצה וסגני ראש העיר המתקוטטים. השיא הגיע השבוע: דרעי הורה לחתנו, רוני דהן, בעלה של בתו אסנת, לפרוש מהעבודה בעירייה, סוג של נאה דורש, שקט תעשייתי, ונאה מקיים. דרעי אמר השבוע למקורביו כי השתדל מאוד לא להתערב, לתת לחברים לנסות לעבוד ביחד, אך זה לא הולך ומעתה יהיו גם מסקנות אישיות.

ברק סרי, יועצו הפוטוגני של דרעי, סכסוך משפחתי?
“ליאורה, הסירי דאגה מלבך. שבת שלום ובריאות טובה לכולם".

אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

> מפגש פסגה נערך במדשאה במכללה האקדמית אשקלון בין יו"ר אגודת הסטודנטים באשקלון, יפה טבג'ה, לבין נועה דאהן, אחת מ-12 המועמדות הסופיות לתחרות מלכת היופי בחסות שבועון ״לאשה״. טבג׳ה קראה לסטודנטים במכללה להפגין גאוות יחידה ולהצביע עבור דהאן.


דאהן הנרגשת: "אני גאה לייצג את המכללה בתחרות. בחרתי ללמוד כאן כי אהבתי את האווירה, החמימות, והתחושה הביתית"

 נועה דאהן, יפה טבג'ה (צילום: יח''צ)
נועה דאהן, יפה טבג'ה (צילום: יח''צ)