בריטני ספירס ידועה כבחורה של שערוריות וסקנדלים, וכאחת כזאת היא כבר יודעת איך להתגונן מטוקבקים רעים, אבל למה שקרה לה בשבוע האחרון, היא ממש לא ציפתה. ספירס שהחליטה לקחת בתקופה האחרונה פסק זמן להחלמה נפשית, עקב התמוטטות עצבים שעברה, מעדכנת את חשבון האינסטגרם שלה בעיקר בסרטוני כושר וחיטוב, תמונות סלפי של עצמה ומשפטי מוטיבציה מעוררי השראה, אלא שתמונה אחת הוציאה את העוקבים שלה מדעתם. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בתמונה שהעלתה, ניתן לראות דבורה מכוסה יהלומים ולראשה כתר, תחת הכיתוב: "לכל המעריצים שלי שקוראים לי קווין בי, אני מאמינה שככה זה יותר מדויק". "קווין בי" הוא כינוי ידוע למלכת הדבורים, אלא שמלבד ספירס, מי שאוחזת בתואר הנחשק כבר שנים רבות היא לא אחרת מאשר ביונסה וכאשר המעריצים שלה נחשפו לתמונה הם לא נשארו אדישים.

בריטני ספירס יוצאת למלחמה בתגובות הרעות נגדה - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on

"ביונסה ג'יזל נואלס קארטר היא היחידה שנושאת את התואר קווין בי", כתב אחד המעריצים של הזמרת. אף אחד מעולם לא קרא לך ככה" ו-" אני אוהבת אותך, אבל קווין בי הוא התואר של ביונסה מאז ומעולם, אפילו ויקיפדיה אומרים ככה", הם רק חלק מהתגובות היותר רגועות שהפוסט קיבל. 

ביונסה יוצאת כנגד הגזענות באמריקה והיא לא לבד - לחצו כאן.

ביונסה לאדידס - צילום: יח''צ (צילום: יח''צ)
ביונסה לאדידס - צילום: יח''צ (צילום: יח''צ)

"בריטני ממש מופתעת מכל התגובות", אומרים מקורבים לזמרת, "היא לא חשבה בכלל על ביונסה כשפירסמה את התמונה. היא ממש מאמינה שהמעריצים שלה קוראים לה קווין בי".ביונסה, שבעצמה עסוקה בתקופה האחרונה במאבק נגד גזענות באמריקה, לא הגיבה לדברים. למערכת TMI לגמרי יש התשובה מי היא זאת ששולטת בכוורת, אבל היא תיתן לכם להחליט לבד. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

To all my fans who call me Queen B …. I believe this would be more accurate !!!!!

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on