לפני חודשיים וחצי התייצבה שר פיטנס בבית החולים והפכה לאמא טרייה לבן שני, אלא שאז התהפכה השמחה הגדולה בפחד וכאב גדול, כשמצאה עצמה מורדמת ומונשמת בין חיים ומוות בעקבות סיבוך נדיר של חיידק טורף שתקף אותה. הפעוט שב לביתו יחד עם אביו ואחיו הבכור, ופיטנס נותרה בבית החולים בהליך שיקום ממושך.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הבוקר (רביעי) העלתה כוהנת הספורט תמונה שלה ברגע איחוד מרגש עם בנה הפעוט, שאת החודשיים וחצי הראשונים לחייו היא פספסה, והיישר מבית החולים כתבה: "אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא, אני לוחשת לו ומחבקת אותו בלי סוף , כי אני יודעת שזה תיכף נגמר ולוקחים אותו ממני. חודשיים וחצי שאני רחוקה מהפלא שיצרתי והלב שלי בוער ושורף, מנסה עדיין לעכל את כל מה שקרה כאן. כל כך הרבה דברים שלמדתי בתקופה הזאת. נפלתי, קמתי, התאכזבתי, נדהמתי, שמחתי, כאבתי, בכיתי, צחקתי ובעיקר... האמנתי - כי בלי אמונה אין תקווה ובלי תקווה אין אור".

עכשיו כבר אפשר לחשוף: שר פיטנס הייתה בין חיים ומוות - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SHER Fitness/שר פיטנס (@sher_fitness) on


"הלב שלי שייך לילדים שלי - האושר של חיי - שנותנים לי כוח לקום ומעניקים משמעות לקיומי ובכל יום כשאני מתעוררת שוב בבית החולים - אני נזכרת שיש לי בשביל מה להילחם. המסע הזה הוביל אותי לדרכים חדשות ולאט לאט אני מגלה עוד ועוד שבילים וכולם מובילים לאותו המקום. זה שתמיד חיפשתי. עוצמת את עיניי, מסניפה את הריח שלו עמוק ככל האפשר - שאולי יישאר לי עד הפעם הבאה שנפגש, ומתפללת לרגע שבו כבר לא ייקחו אותו ממני ונוכל סוף סוף להיות ביחד. והוא מביט בי, כאילו מבין הכל, מחכה יחד איתי בסבלנות ואני שוב לוחשת לו. אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SHER Fitness/שר פיטנס (@sher_fitness) on