השורדת האלגנטית נאוה בוקר לא נחה. השבוע היא יצאה לשטח עם הדוגמן שון בלאיש במסגרת חידוש צילומי תוכנית הטיולים שלו עבור ערוץ הטיולים.

בוקר, הטיול בפיליפינים לא הספיק? 
“יש בינינו שיתוף פעולה נוסף שאמור להיות סודי עד יום ראשון. בראשון אני מצטלמת עבורו לקמפיין של אופנת הבגדים החדשה שלו".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שון בלאיש (צילום: אור גפן)
שון בלאיש (צילום: אור גפן)

> כמקובל אצל חשודים המופיעים תדיר בבתי משפט, התחילה איריס אלוביץ', אחת הכוכבות המרכזיות ב"פרשת בזק", להתחזק בדת. כבר מספר שבועות היא מקבלת שיעורי דת אצל אחד הרבנים.

עו״ד מיכל רוזן, מטעמה של אלוביץ׳, מסרה בתגובה: ״איריס אלוביץ׳ היא אדם פרטי ושומרת על פרטיותה״.

איריס אלוביץ' בבית המשפט (צילום: מרק ישראל סלם)
איריס אלוביץ' בבית המשפט (צילום: מרק ישראל סלם)

> בנו של איש תקשורת בכיר מאוד, הידוע כחובב סיכונים ואתגרים, נמנה עם בוגרי קורס הטיס האחרון במגמת קרב. 

האב הגאה, משפחה במהירות גבוהה?

“המון תודה, הצנזורה לא מאשרת לפרסם, ואכן מאוד התרגשתי".

> ח"כ הרב יצחק פינדרוס מקים לשכה ניידת שתגיע לקבלת קהל שבועית ותיתן מענה לשאלות ברחבי הארץ. 

הרב פינדרוס, הרוצה את הרב לא צריך לבוא אליו?

“שני, שלישי ורביעי מקודשים לכנסת. ראשון וחמישי לשטח. אין תחליף לתחושה הבלתי אמצעית של השטח ולמאפיינים הייחודיים של כל קהילה ואזור".

> שלמה בר, לעד “הברירה הטבעית", חגג יום הולדת סמלי, 77, בזרועותיה של אשתו החסויה והסמויה מהעין, זוהרה, חוזרת בתשובה, שלה הוא נשוי בשושו כבר שלוש שנים. בשל מגבלות הקורונה הם חגגו בבית הכנסת שבו מתפלל בר. 

שלמה בר (צילום: אריק סולטאן)
שלמה בר (צילום: אריק סולטאן)


זוהרה, אפשר לאחל מזל טוב? איפה הסתתרת כל הזמן? 
״אני אשתו, חיה מתחת לרדאר. אני לא חושפת את גילי. רק יכולה לספר שאני נראית פחות ממה שאני באמת. לא מכירה אותך ואין לנו עיתונים בבית. תשלחי לי את סגנון הכתבות שלך ואתייעץ עם שלמה אם אנחנו רוצים לשתף״.

> התביעה שהגישה ד״ר מור אלטשולר, באמצעות עו״ד אילן בומבך, בטענה ל"פרסומים מכפישים", לטענתה, נגד איש שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, רחוקה מלהסתיים. הליך הגישור בין הצדדים נמצא בדרך הבטוחה לשרטון, והם ייפגשו שוב כנראה בבית משפט השלום בתל אביב. כזכור, ד"ר אלטשולר תובעת פיצוי של 150 אלף שקלים, בין השאר בטענה שאופנהיימר הגדיר אותה כ"אישה אלימה". 

עו"ד בומבך בשמה של אלטשולר, השלום מתרחק?
“איני נוהג להגיב על לקוחותיי בתקשורת".

אופנהיימר סירב להגיב.

יריב אופנהיימר (צילום: אריאל בשור)
יריב אופנהיימר (צילום: אריאל בשור)


> ההילולה המסורתית של הרב יעקב איפרגן, “הרנטגן", שמשתתפים בה כל המי ומי במדינת ישראל והייתה אמורה להתקיים ביום שני השבוע, בוטלה בגלל מגבלות הקורונה. מצד שני הוא כן עשה ״תיקון״ מצומצם בחמישי שעבר, עם מסיכות על פני כל המשתתפים והרבה נרות שהושלכו אל האש בתפילה למען כל עם ישראל.

> מעשה בשופטת מכהנת מאזור המרכז, קרובת משפחה מדרגה ראשונה של אישיות ממלכתית בכירה. השופטת הנ"ל תובעת את שני אחיה בבית המשפט לענייני משפחה: על הפרק, ירושת ההורים. השופטת טוענת שקופחה במהלך חיי הוריה ודורשת כעת את חלק הארי בירושה. הבעיה היא שכבודה לא ממש זוכה להצלחה באולם המשפט. היא כבר חויבה פעמיים בתשלום הוצאות לאחיה, ופעם אחת הורה לה בית המשפט לתקן את כתבי הטענות. מייצג אותה עו"ד עמית חדד, ההוא מנתניהו. את אחד האחים מייצג עו"ד יאיר אשכולי, ואת האח השני עו"ד רוני עזרא. בהצלחה לשלושת הצדדים.

עו''ד עמית חדד (צילום: מרק ישראל סלם)
עו''ד עמית חדד (צילום: מרק ישראל סלם)

> אפי נצר הפתיע רגע לפני שקיבל את פרס "פול האריס" באודיטוריום בסוף השבוע שעבר את הזמר יהורם גאון כשהגיע לאירוע במפתיע  וביצע את שירו המפורסם ירושלמי. הקהל הופתע גם ונהנה מקול זמיר של אדם שהוא כבר בן 85.

יהורם גאון, אפי נצר (צילום: משה מעוז)
יהורם גאון, אפי נצר (צילום: משה מעוז)