השחקן ליאור כלפון, שאובחן בשבוע שעבר כחולה קורונה, פונה הערב (שני) לבית החולים הלל יפה שבחדרה לאחר שמצבו התדרדר עקב המחלה. הוא פונה מביתו שבבנימינה למיון קורונה בבית החולים הלל יפה בחדרה, שם לאחר סדרת בדיקות התברר כי הוא סובל מדלקת ריאות שהסתבכה. היום (שלישי) אשתו רויטל מעדכנת כי הוא מרגיש יותר טוב ומקבל טיפול מסור של הצוות הרפואי. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כזכור, עם היוודע תוצאות הבדיקות כתב: "לכל מכריי וחבריי היקרים והאהובים, לצערי ולהפתעתי אני מודיע כי חליתי בקורונה (לא מאמין שאני אומר את זה בכלל), ולכן כל מי שבא במגע עימי בשבועיים האחרונים, בתנאי שהמגע עימי היה של יותר מ-15 דקות ו/או פחות מ-2 מטר (כן, גם חיבוק קצר נחשב) עליו להיכנס בהקדם לבידוד בחדר נפרד מבני המשפחה. ולא, לצערי זו לא בדיחה בכלל..אין כאן פאנץ' שמסתתר, מלבד הפאנץ' בחזה שקיבלתי כשתוצאות הבדיקות הגיעו חיוביות".

דביר בנדק, ליאור סושרד, ליאור כלפון (צילום: רפי דלויה)
דביר בנדק, ליאור סושרד, ליאור כלפון (צילום: רפי דלויה)

"לאלו מכם שפגשתי בשבועיים האחרונים ולטובת בני המשפחה המבוגרים שלכם אני ממליץ מאוד ליצור איתי קשר להמשך הנחיות ממשרד הבריאות. ממש מתנצל על אי הנוחות ובתקווה שכולנו נהיה בריאים. שימו מסיכות בבקשה ואל תזלזלו. ולמי שדואג לשלומי, הייתי בגיהינום וחזרתי, אני מרגיש יותר טוב תודה לאל ונמצא בבידוד בחדרי. תחזיקו אצבעות ותשלחו אליי אנרגיה חיובית חברים שלי. אוהב אתכם!".

סוכנו של כלפון, רפי עגיב, מסר: "ליאור הועבר לבית החולים הלל יפה להשגחה מקרוב, בבית החולים יש תנאים טובים יותר למעקב וטיפול במאומתי קורונה, זה מה שאפשר למסור כרגע כי אין מעבר לכך פרטים נוספים בשלב הזה. כחבר קרוב, שכן והסוכן של ליאור, אני מאחל לו החלמה מלאה ומהירה!".

ליאור כלפון (צילום: ניר קידר)
ליאור כלפון (צילום: ניר קידר)