בילי אייליש הפכה בשנתיים האחרונות לדבר הכי חם בתעשיית המוזיקה העולמית והיא עוד לא בת 19. במהלך התקופה הזאת היא שברה כל שיא אפשרי וזכתה בעשרות פרסים, ביניהם הגראמי היוקרתי. למרות כל ההצלחה המסחררת, יש דבר אחד שאייליש לא מצליחה לעמוד בפניו וזו ההערצה ההיסטרית שלה לג'סטין ביבר.

כמה גראמי'ז לילדה אחת? (צילום:  FREDERIC J. BROWN  Getty Images)
כמה גראמי'ז לילדה אחת? (צילום: FREDERIC J. BROWN Getty Images)

כן כן, השניים כבר חשפו, כל אחד בתורו, את הקשר המיוחד שנוצר ביניהם, אייליש סיפרה כמה היא מעריצה אותו וכמה היא חיכתה לפגוש את האיידול עליו גדלה ואילו ביבר שלא מזמן עלה לכותרות כשהוא מואשם בתקיפה מינית של שתי מעריצות, פרץ בבכי בראיון בו סיפר כמה הוא דואג לאייליש וכמה חשוב לו שהיא לא תעבור את התקופה הקשה שהוא עבר בתור ילד בהוליווד. ביבר אף פרסם כמחווה תמונה של אייליש בילדותה עם פוסטרים שלו על הקירות בחדרה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

סיפור האהבה הידידותי הזה מקבל עכשיו תפנית בעלילה כשההורים של אייליש בעצמם חושפים שהבת הכוכבת שלהם הייתה כל כך אובססיבית לזמר הקנדי עד שהם שקלו לשלוח אותה לגמילה ממנו.

בתכנית הרדיו "me&dad" ישבו אייליש והוריה לשיחה בו סיפרה האם מגי שהייתה תקופה בה הם כל כך דאגו לביתם הקטנה ופחדו שהאהבה לביבר לעולם לא תעבור. "אני רק רוצה לומר, אנחנו באמת שקלנו לקחת אותך לטיפול.. את היית מתוסכלת ועצובה ולא יכולת להתגבר עליו", אמרה האם והוסיפה: "אני זוכרת במיוחד את השיר 'as long as you love me'. לא הפסקת לדבר על השיר הזה וכשהוא יצא את פשוט בכית ובכית בלי הפסקה. כולם מכירים את הסיפור בין ג'סטין לבילי אבל השיר הזה היה חלק גדול מאוד מכל הסיפור".

אייליש בתגובה כיאה לילדה הקולית מדי שהיא, ענתה שהיא לא זוכרת את זה ככה ושזה ממש מביך אותה. הכי bad guy.

as long as you love her (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)
as long as you love her (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)

עם האובססיה הפרטית שלו, היילי (צילום: gettyimages)
עם האובססיה הפרטית שלו, היילי (צילום: gettyimages)