אם לא ראיתם בשבועיים האחרונים את איגי וקסמן ובעלה כוכב “האח הגדול", עתי שולברג, טל גלבוע ובן זוגה, מני ממטרה ופרלה אשתו, יחיאל חזן ואשתו אביבה, וגם לא את מיכאל ושירן ספיר, וגם לא את אדל בספלוב ובעלה, ואפילו לא את איציק זוהר ובת זוגו לאורה, אתם יכולים להירגע. הם לא היו בבידוד, אלא בווילה בעיירה הציורית סביון להשלמת צילומי תוכנית הטלוויזיה “זוג מנצח". מי לא נכח בצילומים? ניחשתם נכון, בן זיני וטיילור מלכוב שעם שובם מהצילומים בברזיל החליטו להיפרד וללכת איש איש לדרכו, וטיילור כרגע נמצאת בבידוד לאחר שאומתה כחולת קורונה.

רגע לפני הצילומים בברזיל. טיילור מלכוב, בן זיני (צילום: אלוני מור)
רגע לפני הצילומים בברזיל. טיילור מלכוב, בן זיני (צילום: אלוני מור)

איציק זוהר, לאורה (צילום: אלוני מור)
איציק זוהר, לאורה (צילום: אלוני מור)

> הכירו את איש העסקים אלון אלגלי, שבחגיגת הבת מצווה של בתו, לפי מה שנחשף ב"חדשות 12", היו כאלף אורחים, כמו גם הופעות של אייל גולן, משה פרץ ועוד. בעבר הוא הובא בפני שופטת כי הפר את תנאי המעקב של אזיק אלקטרוני שהושם עליו. חברים מספרים כי היו לו כמה מעידות קטנות כשעסק בהובלת עפר ובעסקי משאיות, אבל בעשר השנים האחרונות הוא עלה על דרך המלך והוא איש עסקים מצליח, חוקי ולגיטימי.

אלגלי מעורב מאוד בעסקי המוזיקה המזרחית והוא גם מנהלו של קרוב משפחה, הזמר עמוס אלגלי, שהתגלה בתוכנית “אייל גולן קורא לך" ומתארח באופן קבוע בתוכניתו של ירון אילן “מנטה" בערוץ 24 וברדיו ירושלים.

שלום לאלון אלגלי. השב"כ כבר שלח אותך לבידוד?
“אני לא בבידוד ומאחל בריאות לכל עם ישראל".

ספר לי קצת על עצמך. כל העולם מתעניין במי שהביא כזו נבחרת של זמרים.
“אני איש משפחה, בעל לאישה מדהימה עם שלושה ילדים נפלאים. איש עסקים שעובד בתחום הבנייה".

הבנתי שהיו לך בעבר הסתבכויות עם החוק, אבל עכשיו אתה איש עסקים מצליח.
“את העבר השארתי בעבר. אני מוקף במשפחה ובחברים נפלאים, ומתפרנס בכבוד".

לא חששת לסכן את האורחים? את הזמרים?
“האירוע התקיים בהתאם לנוהלי משרד הבריאות, תחת פיקוח של משטרת ישראל, ועמד בכל התקנים שהתבקשנו".

טענו שמדובר בכאלף איש.
“באירוע נכחו כ־500 אנשים באישור המשטרה, שהושבו בקפסולות וקיבלו מסיכות בכניסה. לכל אורח נמדד חום בכניסה. כל מוזמן התבקש למלא טופס הצהרת בריאות בהזמנות שנשלחו. אני איש עסקים וגם חבר אישי של לא מעט אנשים ואומנים בתעשייה, שמחתי שאותם אומנים הגיעו לחגוג עמי באירוע".

> בשבוע שעבר קראתם כאן על פורום ה־14 של ראשות העיריות שנערך בחסות מרים פיירברג־איכר מנתניה. אבל 14 המובחרות נכנסו לבידוד, כי בדיקת הקורונה של ראש עיריית יהוד, יעלה מקליס, התגלתה כחיובית. ביום שלישי השבוע הבידוד תם.

מקליס סירבה להגיב.

> אגב, פיירברג־איכר, ליכודניקית שרופה, הצטרפה לקבינט הקורונה החלופי של שר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט, לא ממש מאותה המפלגה.

מרים פיירברג-איכר  (צילום: נמרוד גליקמן)
מרים פיירברג-איכר (צילום: נמרוד גליקמן)