מסיבת יום ההולדת של טיטי איינאו זכתה לביקורת נוקבת בתקשורת כשלא נשמרה להנחיות משרד הבריאות והפכה למסיבת הדבקה גדולה של הנגיף. שלל ידוענים שהגיעו לחגוג לאיינאו, בלי מסיכה ובלי ריחוק חברתי ונמצאו כידוע חיוביים לקורונה. החל מאירה דולפין, קארין עליה, שי מיקה, נועם פרוסט, שני גולדשטיין, טום אביב, הסוכן של איינאו שי דבי, הצלמת באירוע ואחרים. אלא שלמרות הביקורת שספגו הסלבס ועליה הלינו ברשתות החברתיות כשיצאו נגד המבקרים, גם הם בעצמם לא חוסכים בביקורת כלפי ידוען אחד ספציפי שלטענתם היה המקור ההדבקה הראשון שלהם.

טיטי איינאו (צילום: מתן צור)
טיטי איינאו (צילום: מתן צור)

ל-TMI נודע כי אותם ידוענים שכעסו כי האשימו אותם בהפצת הנגיף שולחים אצבע מאשימה לשורד ג'וזי זירה, שלטענתם הוא זה שהיה מקור ההדבקה הראשון בתעשייה. זירה כזכור היה בין הידוענים הראשונים בתעשייה שהתגלה כחיובי לנגיף, אלא שלפני שידע כי חלה, בילה הכוכב מדי ערב בבר המצליח שבבעלותו ברוטשילד וממנו כך לטענתם נדבקו.

ג'וזי זירה, שקד קוממי במסיבה במלונית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'וזי זירה, שקד קוממי במסיבה במלונית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

טיטי איינאו שערכה אתמול (ראשון) בדיקה נוספת לקורונה בתקווה לבשורות טובות, העלתה אמש בסטורי ברכות לרגל יום הולדתו ה-33 של זירה שחגג במסיבת קרחנה במלון הקורונה. וכתבה לו בעקיצה: "תודה שהבאת לי את הקורונה, מאחלת לך בריאות ושמחה".

גוזי זירה מסר: "להאשים אותי זה הדבר הכי לא אנושי שקיים, וזה מגוחך כשאף אחד מהם לא שמר על ההנחיות קודם כל. אף אחד גם לא יכול להוכיח את זה אז שישתו כוס מים, זה גם בריא לקורונה", עוד הוסיף ואמר: "את יודעת מיקי נדבקו 10,000 איש בשבועיים אחרונות ואולי 40 סלבס. אז עשו כל כך הרבה רעש על אותם האנשים, שזה מרגיש שזה הגל שלהם בלבד, אבל זה לא באמת נכון. התקשורת והרשתות החברתיות הפכו את הגל הזה לגל של סלבס ומתוכם אחד הלך למלונית וגרם לכולם לפתוח עיניים, אז ברור שזה קל להצביע על המישהו הזה".

ג'וזי זירה (צילום: רפי דלויה)
ג'וזי זירה (צילום: רפי דלויה)