לפני כמעט חודשיים הלכה לעולמה רודה פישר, אשתו של סטנלי פישר, מי שהיה נגיד בנק ישראל. פישר, שטיפל ברעייתו במסירות שנים רבות עד למותה, חובק כעת בת זוג חדשה, ד"ר אנה קרסיקו־תורוו, בת 60 פלוס, אלמנתו של הפרופ׳ האמריקאי הנודע לסטר תורוו.

פישר לא מסר תגובה.

סטנלי פישר (צילום: יוני קלברמן)
סטנלי פישר (צילום: יוני קלברמן)

> גדי בלום, לשעבר עורך המוסף ״7 ימים״ וכיום מרצה לתקשורת באוניברסיטה העברית, כותב בימים אלו ביוגרפיה על ראש הממשלה החליפי שלכם, בני גנץ. בעבר חיבר בלום (עם ניר חפץ) את הביוגרפיה ״הרועה - סיפור חייו של אריאל שרון״, שתורגמה לאנגלית ולגרמנית.

בלום, אתה כבר יודע איך אומרים "ראש ממשלה חליפי" באנגלית וגרמנית?

״ליאורה, אני מכבד את פנייתך לתגובה, אבל כעמיתה למקצוע, את בוודאי מבינה מדוע אני מקפיד לשמור על דיסקרטיות ואובייקטיביות ולא לדבר על ספרים שאני כותב לפני פרסומם״.

> בזמן שעשרות אלפים מחו בכיכר רבין נגד מדיניות הממשלה, ניצלה חברת הכנסת מאי גולן את הזמן לפגישה עם המתקשרת אלין שלמה.

אלין שלמה ומאי גולן  (צילום: פרטי)
אלין שלמה ומאי גולן (צילום: פרטי)

> נזקי הקורונה ממשיכים להתפשט. עורכת “וואלה יהדות", אפרת פינקל, הודיעה השבוע בצער: “קורונה ארורה. לכל כך הרבה אנשים לקחת את הפרנסה ואת התעסוקה, וכעת ניצחת גם את ערוץ יהדות שלי. הבייבי שלי. זה שבניתי בעשר אצבעות מתוך תחושה אדירה של משהו טוב. יא אללה איתך. איזה עצב. איזה עצב".

פינקל, תנחומיי. תפילות לא עוזרות במקרה כזה?
“הערוץ התבסס על תרומות של יהודים יקרים שחיפשו לאפשר ברחבי הרשת שיח על נושאים הקשורים ליהדות. לצערי, התקופה הקשה השפיעה על עניים כמו גם על עשירים, ולא חסה על אף אחד. התורמים שלנו, שמתגוררים רובם בחו״ל, נכנסו לתקופה קשה מאוד בעסקיהם, שלא אפשרה להם להמשיך להחזיק את הערוץ. מקווה שזה זמני ונחזור בקרוב. עד אז, אני מובטלת".

> השבוע נערך אירוע לרגל פתיחת תערוכה קבוצתית בשם “נקודת מגע" בגלריית האומנים של קניון עופר רמת אביב. בתערוכה חשפו כ־40 ציירים ופסלים את יצירותיהם, המתייחסות לתקופת משבר הקורונה. התערוכה מוצגת על הקיר החיצוני של הקניון.

> גילי אלגבי, שגריר מותג טיפוח השיער TRESEMME, החליט לצלם את חברותיו, מרינה קבישר, אתי קובו, אדל בספלוב ונוי בר - בת הזוג של אבנר נתניהו

מרינה קבישר (צילום: דודי חסון)
מרינה קבישר (צילום: דודי חסון)