קים קרדשיאן וקניה ווסט הפכו לנושא הכי מדובר של השבועות האחרונים בהוליווד. תחילה הצהרה יוצאת דופן של ווסט בעצרת הבחירות שלו בה חשף על הרצון להפסיק את ההיריון של בתם הבכורה נורת', לאחר מכן התמוטטות נפשית וציוצים מטרידים במיוחד בהם הוא תוקף את משפחת הריאליטי הראשונה של אמריקה ואז תמיכה פומבית מצידה והתנצלות בפני כל העולם מצדו.

אם כל זה לא מספיק, השניים על פי מקורות נפגשו עם עורכי דין כדי להכין את עצמם ליום של אחרי במידה ויחליטו לפרק את היחסים היקרים והפומביים שלהם. קרדשיאן ווסט לא נפגשו כלל בשבועות האחרונים והמידע אודות היחסים העכורים ביניהם לא מפסיק לזרום בכל רגע נתון. מקורבים למשפחה סיפרו כי כולם עצבניים נורא על קניה ועל הדברים שאמר אבל מנסים להתמקד כרגע בבריאות שלו שעומדת לפני כל שאר הדברים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy Sunday

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

אתמול (שני) הם נפגשו סוף סוף. קים טסה לוויומינג שם מתגורר כרגע הראפר בחווה פרטית, במטרה ליישר קו ולתקן את היחסים ביניהם, אבל למרות שניסו לשמור על פרופיל נמוך, השניים לא הצליחו לחמוק מעדשות המצלמה וצלמי פפראצי תפסו אותם באמצע ויכוח קולני ברכב כשקרדשיאן בוכה והסיטואציה נראית סוערת למדי.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rap Trapped (@raptrapped) on

"המפגש היה מורכב ואמוציונלי מדי" סיפרו המקורבים, "קים נורא עצבנית על קניה. היא פגועה מכל מה שהוא כתב ואמר עליה אבל היא יודעת שהיא צריכה להתמקד כרגע בבריאות ובהחלמה שלו. היא מוכנה לעשות כל מה שצריך כדי לגרום לו לחזור למסלול". קרדשיאן אף חזרה אתמול באופן רשמי לרשתות החברתיות אחרי שירדה למחתרת בשבוע האחרון ופירסמה באינסטגרם תמונה עם בתה הבכורה ובנה סיינט.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on