חודשיים של זוגיות שהגיעו לסיומם הספיקו לאביבית בר זוהר להגיע ללא מעט תובנות ומסקנות חשובות על חייה. הראשונה שהיא רוצה להיות אמא במהרה לתינוקת קטנה, שלה היא תדביק ישר ריסים מלאכותיים ואודם. במקביל משתפת בר זוהר על הקושי שהיא חווה מהפרידה אחרי זוגיות מאוד קצרה שהיה בה רגש.

בסרטון שהעלתה לרשתות שיתפה: "אני לא רובוט. יש לי דם בוורידים, אין לי ברזל, זה דם של בני אדם, בדיוק כמוכם. עברתי פרידה וזה דבר מאד קשה, במיוחד כשיש רגש, אז עכשיו אני בתהליך החלמה. הגוף מחלים. וזה בסדר להיות עצובה, ולבכות מדי פעם, ושאין לי מצב רוח לחברים שלי. יש לי חברים ומשפחה מחבקת ואוהבת אבל לפעמים אף אחד לא יכול להבין מה מתחולל בנפש ובלב שלי. באמת מה הרגשתי ומה היה שם. זאת פרידה וזה כואב וזאת תקופה שאני עוברת".

בר זוהר הוסיפה והפתיעה כשדיברה לראשונה שהיא רוצה להיות אמא: "ברגע שאחלים ואחזור להיות אביבית אתם תקבלו אותי משודרגת כי מכל פרידה אתה לוקח את הכלים ולומד להשתמש בהם להבא. מערכת היחסים הבאה שלי תהיה הרבה יותר נכונה וטובה, מכילה ורצינית. כי אני רוצה להתקדם לילדים ומשפחה. כי בראש סדרי העדיפויות שלי זה להיות אמא אביבית, עם תינוקת כזאת קטנה עם עיניים כחולות ישר מדביקה לה ריסים ודופקת לה אודם".