השייח' אסי בוזגלו עושה בימים אלה חיל, אין בית שלא מכיר כיום את הכדורגלן, בין אם נחשף אליו בסדרה "הבוזגלוס" או בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP". אלא שדווקא אשתו, עדי בוזגלו, מצליחה לעורר סקרנות גדולה בקרב הצופים, כשהצליחה לכבוש את לבם בתמיכה ובאהבה ללא תנאים שהיא העניקה לבעלה השורד על האי ובדוקו ריאליטי "הבוזגלוס".

עדי בוזגלו שעברה כזכור לאחרונה ניתוח אוברול כולל בגופה, כבר משוויצה בתוצאות המרשימות ובפיגורה המחוטבת וזוכה לפרגונים רבים. גם למי שצופה בבוזגלוס וחושב שהוא מכיר את אשתו של הכדורגלן, קבלו חמישה דברים שלא ידעתם עליה עדיין.

לאחר הניתוח הקשה: עדי בוזגלו חושפת בטן לוהטת - לחצו כאן.

עדי בוזגלו, אסי בוזגלו (צילום: אביב חופי)
עדי בוזגלו, אסי בוזגלו (צילום: אביב חופי)

1. עדי מפחדת פחד אימים מחתולים. אם היא תראה חתול ברחוב היא תברח מיד לצד השני של המדרכה. הסיבה: כשבוזגלו הייתה קטנה היא חוותה טראומה שהותירה בה צלקות עד היום, כשעברה ליד פח זבל וחמישה חתולים קפצו עליה בהפתעה. 

2. היא מעידה על עצמה שהיא חסרת כל חוש הומור, אבל אם כבר משהו מצחיק אותה, אז היא פורצת בצחוק מתגלגל כזה שמדביק את כל הסובבים אותה.

3. עדי בוזגלו לא שירתה בצבא, אבל היות שרצתה לתרום התנדבה לשירות לאומי. בוזגלו שוחררה משירות חובה לצה"ל כי נישאה בגיל צעיר כאמור לאסי.

אחרי ניתוח האוברול שעברה: כך נראית עדי בוזגלו היום - לחצו כאן.

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אביב חופי)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אביב חופי)

4. אחת האהבות הגדולות של עדי בוזגלו הם מים. היא יכולה לעשות אמבטיות ולרבוץ שם זמן ממושך. היא אוהבת לשחות ולבלות שעות בתוך מי הבריכה. כיום הלו"ז שלה יותר מדי עמוס כך שאין לה זמן מיותר לבזבז במים. 

5. אחרון חביב, עדי בוזגלו ניחנה בחוש ריח מאד אבל מאד מפותח, כך שאם תשחררו נפיחה לידה, אין מצב שהיא לא תריח ולא תזהה את המקור. 

עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)