נתניהו: "תיק 9000!"

בין האזרחים שזכו לצפות ברה"מ בנימין נתניהו רוכש פיצוחים בחנות ברמת השרון הייתה גם נעה רוטמן בן־ארצי, נכדתו של יצחק רבין ז"ל.

רוטמן בן־ארצי, באיזה סרטון אפשר למצוא אותך, בזה של אלה שעודדו “היידה ביבי", או בזה שצעקו בו “עבריין, לך הביתה"?

“אכן הלכתי ברחוב ברמת השרון בשעה שרה"מ ערך קניות ספונטניות וחיוניות בעירנו אל מול בוז התושבים המקומיים, ובעיקר נותרה אצלי התהייה איך אדם שאין לו כרטיס אשראי משיג מזומן".

נועה רוטמן (צילום: מרק ישראל סלם)
נועה רוטמן (צילום: מרק ישראל סלם)

> מאמן הנבחרת לשעבר והפרשן בהווה שלמה שרף, שניצח את הקורונה, נרתם למאבק הבא שלו, יחד עם רפי סער ראש עיריית כפר סבא, במוסכים האימתניים שרוצים להקים ליד ביתו במושב גן חיים.

שרף: “שכל החכמולוגים יידעו שהנושא הזה לא יעבור בקלות, גם אם נצטרך לשכב על הכבישים. איפה כל הירוקים? הגיע הזמן לעשות מלחמה בחירוף נפש ולא לתת להם להקים את זה. הם חשבו שמצאו מושבניקים פראיירים. לא ניתן שיהיה כאן רעש, אבק ופיח. כולנו מאוחדים נגד זה״.

עכשיו תרגיע אותי, החלמת לגמרי מהקורונה? 

״היה לי מזל ועברתי את זה בצורה קלה, אבל היו לנו רגעים קשים מאוד״.

שלמה שרף (צילום: נאור רהב)
שלמה שרף (צילום: נאור רהב)


> ח"כ עידן רול מסיעת יש עתיד-תל"ם תהה בשאילתה שהגיש ליו"ר ועדת הכנסת, איתן גינזבורג מסיעת כחול לבן, מדוע הוא נמנע גם השבוע מלהעלות לדיון טכני את החוק נגד טיפולי המרה, כדי לקבוע באיזו ועדה בכנסת ידונו בו לקראת ההצבעה.

גינזבורג, עברת טיפול להמרת דעות?
״כפי שקורה גם עם חוקים רבים אחרים, החוק טרם הועלה לדיון ולהצבעה בוועדת הכנסת, מכיוון שיש מחלוקת בין חברי הבית על איזו ועדה תדון בחוק לקראת הקריאות הבאות. כמי שהגיש את החוק הזה בעבר, אני מחויב לחוק ולמאבק נגד טיפולי ההמרה, ויכול להבטיח שהחוק יעלה כמקובל להצבעה בוועדת הכנסת״.

חה''כ איתן גינזבורג (צילום: צילום מסך מערוץ הכנסת)
חה''כ איתן גינזבורג (צילום: צילום מסך מערוץ הכנסת)


דור בלך, יועץ התקשורת של רול: “איתן גינזבורג הצביע בעד החוק, אך אף שהוא חלק מהקהילה, הוא תוקע אותו בעצמו. הוא אחראי על ועדת הכנסת שצריכה להחליט איזו ועדה אחרת בכנסת תעבוד על החוק. הוא כבר שלושה שבועות לא עושה את זה, אף שזה עניין טכני שאמור לקחת דקות ספורות".

עידן רול (צילום: פלאש 90)
עידן רול (צילום: פלאש 90)