העונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" לא הצליחה לייצר שידוכים שהחזיקו מעמד לאורך זמן, לאחר שהזוג האחרון שנשאר יחד ונתנו לנו תקווה - לירן לוי ושירי קופפרברג גם נפרדו בחודשים האחרונים. למרות זאת, נראה ש"חתונמי" כן פותחת אופציות בעולם הרווקים והרווקות ולאחר שאחווה סיטבון מצאה את בחיר ליבה, יונתן רוזן בזכות הריאליטי, אורטל יהלומי מצאה את בחיר ליבה והתארסה והצלע ששודכה לה, עידו חמדי, התחתן גם הוא עם בחירת ליבו - הגיעה תורה של שרונה מרלין.

ליאור לביא, שרונה מרלין (צילום: אמיר מאירי)
ליאור לביא, שרונה מרלין (צילום: אמיר מאירי)

שרונה שודכה לליאור לביא בעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" והשניים לא הצליחו לצלוח את מבחן המציאות ונפרדו זמן קצר לאחר תום הצילומים. לא חלף הרבה זמן ושרונה הכירה את בן זוגה בשנה האחרונה, יניב. אחרי פחות משנה של זוגיות השניים עברו לגור יחד ואמש (רביעי) כרע יניב על ברך והציע לשרונה נישואים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שנה וחודשיים אחרי, אני והבייבי שלי, במקום הכי מושלם שיכולתי לבקש... ברור שכן! @yaniv_lakunishok

A post shared by Sharona Merlin (@sharonamerlin) on

שרונה שיתפה את האירוע המרגש ברשתות החברתיות וכתבה: "שנה וחודשיים אחרי, אני והבייבי שלי, במקום הכי מושלם שיכולתי לבקש... ברור שכן!". כזכור, השבוע קראתם ב-TMI שחברתה לתכנית, צוקית אשכולי, מצאה סוף סוף אהבה לאחר שהשידוך לדודו כהן לא צלחו. ב-TMI מחכים כבר לשידוך מוצלח לשירי ולירן, כל אחד בנפרד. 

דודו שומע? צוקית אשכולי מ"חתונמי" בזוגיות טרייה - לחצו כאן. 

שרונה מרלין (צילום: אור גפן)
שרונה מרלין (צילום: אור גפן)