בניסיונותיה, הדי כושלים יש לציין, להיות רפי רשף, ראיינה צופית גרנט בתוכניתה “קרוב" את אורנה בנאי ומצאה הזדמנות לבוא חשבון עם ליאורה, שתהתה בתוכנית “המקור" כיצד מפרסמים ללא גילוי נאות כתבה אוהדת על בן זוגה של צופית, שולי רנד, שעזב בית עם שישה ילדים ואת אשתו (תכף לשעבר) מיכל.

להלן גלגול העיניים של צופית: “איך גילית שלבת חן יש חברה? הרכילאית התקשרה אלייך והודיעה לך פשוט שיש לה חברה". בנאי: “היא התקשרה אלי ברגע שהייתי במצב... זה היה גרזן על הראש. היא הורידה לי פטיש על הראש. אולי אני בן אדם פרטי".

צופית גרנט (צילום: צילום מסך)
צופית גרנט (צילום: צילום מסך)

אז בנאי וצופית, בואו. נתחיל בך אורנה: מה חשבת, שאחרי הפרידה היא מחויבת לעדכן אותך בכל צעד שלה? ולעשות ילד עם גבר נשוי זה בסדר? ואגב, את מזמן לא בן אדם פרטי. שנזכיר לך את כל אלו שחיקית, העלבת וצחקת עליהם? ליאורה מבינה שפרסום הוא ראוי רק שהוא תורם לך, אבל צר לה, בפעם הבאה היא תשתדל יותר.

אורנה בנאי, בת חן סבג (צילום: אינסטגרם)
אורנה בנאי, בת חן סבג (צילום: אינסטגרם)


ואת, צופית: יפה שיש לך בן זוג שנטש - לפחות לטענת אשתו, מיכל - אישה ושישה ילדים שתכף יושלכו לרחוב, כדאי שתקראי את הקטע הבא ונראה אם תגלי גם כאן את מידת החמלה שגילית כלפי בנאי.

אז לידיעת הקוראת גרנט: כמה דקות לפני שנכנסה לניתוח לב בבית החולים “שערי צדק" התחננה מיכל רנד באוזניה של ליאורה לעזרה: “באקו לב ראו אוטם גדול. הלחץ מהפינוי והאלימות הכלכלית שברו אותי. בבקשה ספרי על האלימות הכלכלית. על צו הפינוי. אני לא אעמוד בזה. תבקשי שיתפללו עלי. ב-6 בספטמבר מפנים אותנו לרחוב. אני לא עומדת בעוד לחץ של פינוי לרחוב. תפרסמי. אולי מישהו יעזור לי". ובנה המשותף עם שולי הוסיף: “עם המעט שיש לי אני עוזר לאמי ואחיי. אבא שלי כבר כמה שנים לא בתמונה. לא רוצים להכיר את צופית גרנט ואין לנו עניין בה".

צופית גרנט, אורנה בנאי ושולי רנד בחרו לא להגיב.

מיכל רנד (צילום: באדיבות המשפחה)
מיכל רנד (צילום: באדיבות המשפחה)

שולי רנד (צילום: דין אהרוני)
שולי רנד (צילום: דין אהרוני)