התרגשות גדולה נרשמה בתוכנית הבוקר של ענת דוידוב וגולן יוכפז ברדיו FM103, כאשר הח״כ לשעבר, איתן כבל, הודיע שמצא קרבה משפחתית לחברו לפינה הקבועה בתכנית הבוקר, ברק סרי, יועצו הבכיר של השר אריה דרעי. כבל הסביר שלפני יותר מ-120 שנה סבלה משפחת סרי מהבצורת הגדולה שהייתה בוואדי סיר הסמוך לצנעא ובמסגרת חיפושיה אחר מזון התארחה בכפר של משפחת כבל, גם סמוך לצנעא.

אריה דרעי (צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)
אריה דרעי (צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)


סרי, הופתעת?
“עצמתי את עיני וחשבתי שאם חלילה לא הייתה מדינת ישראל, משפחתי ואני היינו חיים היום בכפר הקטן של משפחת כבל, ואיתן ואני היינו רוכבים על חמורים בדרך לתכניות בטלוויזיה התימנית, נאלצים לחמוק בדרך מקרבות החות׳ים נגד המורדים".

כבל, אומרים שתימן תהיה אחת המדינות הבאות, אחרי איחוד האמירויות, שתחתום איתנו על הסכם שלום. יש מצב שתמונה לשגריר שם?
“אכן ברק קרוב שלי, אנחנו בני דודים שניים. אבא שלו אבינועם ואמא שלי בני דודים. סבא רבא שלו, יהודה סרי-לוי, עבר לתקופה מסוימת לכפר של משפחת כבל בזמן הבצורת שהייתה בצנעא. כך שהייתה ידידות בין שתי המשפחות. השם משפחת סרי היה חלק מילדותי וסבא וסבתא של ברק התארחו פעמים רבות בבית סבא וסבתא שלי בראש העין".

איתן כבל (צילום: אריאל בשור)
איתן כבל (צילום: אריאל בשור)

> גוז׳י כץ חגגה יום הולדת 80 ומי שלא שכחה את האירוע ההיסטורי הייתה כמובן האופנאית טובהל׳ה חסין, שחגגה לה “באדיבותם של ניצה ואלון" בשדרות רוטשילד בתל אביב וגם העלתה תיעוד לסטורי עם שושיק שני, אריק סיני, דורין אטיאס, נורית גפן ועוד. סיני גם נראה לוחש לכץ את מילות השיר שהיא שרה. בתמונה שהועלתה לסטורי לא נראה שהנוכחים, בני הגיל השלישי, שמרו על הריחוק.

ותגובת כלת השמחה: “כל החברים שהתקשרו לברך ריגשו אותי. מאוד נגע ללבי ששלום חנוך התקשר. אני מוצפת באהבה בימים האחרונים וזו ההרגשה הכי טובה בעולם". 

ג'וזי כץ (צילום: פלאש 90)
ג'וזי כץ (צילום: פלאש 90)

> ענבל אור לא סולחת ולא שוכחת. עכשיו היא הגישה לבית המשפט בקשה לכונס הנכסים ולרשות ניירות הערך, לפירוק חברת “אינוונטיק סנטראל מלונות בע"מ" בבעלותה. לטענתה היא רכשה את החברה כחוק כשלד בורסאי ורק עוולות שנגרמו לטענתה לה ולחברת האם “אור סיטי נדל"ן" גרמו לקריסת החברה שלא בצדק.

אור, במשפט אחד, מה את מבקשת מבית המשפט?
“אני מציעה לך לצפות במסיבת העיתונאים שלי".

''עלייתה ונפילתה של ענבל אור'' (צילום: בני גמזו)
''עלייתה ונפילתה של ענבל אור'' (צילום: בני גמזו)

> לפני כחודשיים דיווחה ליאורה, בלעדית כמובן, על גירושיהם של שרית רוזנשטיין, בתו של זאב, מלך העולם התחתון הנופש בימים אלו במעשיהו, ובעלה שמעון שרביט. והנה השבוע מתברר כי האהבה חזקה מהכל והשניים עשו קאמבק.

רוזנשטיין, ברכות.
“אכן חזרנו".

תחגגו שוב בחידוש נדרים?
“חיים באושר ועושר, מחכים לשחרור".

הוא יושב עדיין?
“כן".

תכתבי לי כמה מילים על איך קרה שהחלטתם לחזור.
“דיברתי יותר מדי".

זאב רוזנשטיין (צילום: פלאש 90)
זאב רוזנשטיין (צילום: פלאש 90)