פרסום ראשון: כפי שפירסמנו לראשונה הבוקר (שבת), עומר אדם נדבק בקורונה במיקונוס ואמש בילה במסיבה והפר בידוד, חמישה ימים לאחר שהתגלה כחולה.

הזמר המפורסם, שלפני חודש ארז את משפחתו ועזב את גבולות ישראל, שוהה בשבועות האחרונים באי הקסום מיקונוס ביוון. אם חשבתם שיוון נפתחה למבקרים ושם תהיו חסינים לקורונה, טעיתם. כי בין שיט על יאכטה ומסיבות יווניות, הזמר המסלסל התבשר בתחילת השבוע כי הוא נדבק בנגיף. ולא רק הוא, גם אחיו שמבלים איתו. רגע אחרי שהתבשרו בראשון האחרון כי חלו בקורונה, הם שכרו וילה נפרדת הרחק מבני המשפחה, כדי לא להדביק אותם.

עומר אדם נדבק בקורונה ומבלה במסיבה בניגוד להנחיות

אבל הסאגה לא נגמרת כאן, כי למרות שגילה כי הוא חולה בנגיף ועליו לשהות בבידוד עד החלמתו, הזמר המצליח סיכן אנשים אחרים כשבילה אמש במסיבה בחוף הים הקסום של מיקונוס, וזאת בניגוד מוחלט להנחיות, כשהוא בלי מסיכה ולא שומר על מרחק מהחוגגים במקום. 

אדם ומשפחתו החליטו כזכור לאחרונה לעזוב את ישראל לתקופת הקורונה זאת לאחר ששמו נקשר בשלל פרסומים, בהם סערת המסיבה במגדלי היוקרה בדירת הפנטהאוז של האקסית. כשהגיעו ליוון הם לא נכנסו לבידוד כי קיבלו אישור חריג המיועד לאנשי עסקים ומשקיעים שפוטר אותם מבידוד, לאחר שעברו בדיקות קורונה ממשלתיות בתשלום ויצאו שליליים. 

בזמן שעומר אדם נופש במיקונוס: משפחתו קיבלה ידיעה מצערת - לחצו כאן. 

עומר אדם (צילום: יחסי ציבור)
עומר אדם (צילום: יחסי ציבור)

לפי מה שידוע ל-TMI, עומר אדם עבר בדיקת קורונה ב-17.8, והתבשר לו יום למחרת (ה-18.8, יום שלישי) כי הוא חולה בקורונה. מאז הוא שרוי בבידוד, משך חמישה ימים.

מטעם עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עומר אדם נמסר בתגובה: "ב-12.8 עומר אדם היה בישיבה עם אנשי עסקים, ולאחר שיצא ממנה התבשר כי אחד מאותם נוכחים חלה בקורונה. בעקבות כך הוא ביצע מיד בדיקת קורונה באותו ערב. בין ה-15-14 באוגוסט היה בחג ביוון ואז בסוף שבוע, וביום שני ה-17.8 התקבלה תשובה חיובית לבדיקה. מאז אותו יום נמצאים עומר ואחיו ביחידה מבודדת בחוף פרטי, ומרגישים טוב. אתמול בערב הם היו בארוחת שישי משפחתית עם חברים מקומיים שמודעים למצבם הבריאותי וחוו כבר קורונה בעבר. עפ"י חוק הקורונה לאחר 10 ימים מרגע הבדיקה וללא תסמינים מותר לצאת מבידוד. אנו מאחלים לכולם בריאות". TMI מאחל לזמר החלמה מהירה.

איך קיבלה האקסית של עומר אדם אישור מהצבא לטוס למדינה אדומה? - לחצו כאן. 

עומר אדם הפר בידוד (צילום: רשתות חברתיות)
עומר אדם הפר בידוד (צילום: רשתות חברתיות)