יוצא "האח הגדול" וגולסטאר רונן פייגנבוים, פתח חזית מול תקוה גדעון עוד כשהשניים שהו בבית הסגור. גם כשהודח וגדעון זכתה, המשיך במסע השמצות נגד זוכת העונה. היום (שני) פורסם כי זוכת העונה בדרך לעונה החדשה של "גולסטאר" המשודרת ב"הוט". פייגנבוים שהיה מאוד משועשע מהסיטואציה כתב לעוקביו באינסטגרם: "שמישהו יגיד לה שהיא תפגוש שם את העיניים שמפחידות אותה ואז היא תברח ולא תדבר". גדעון שעד כה לא התייחסה לדבריו הפוגעניים של פייגנבוים, החליטה להשיב מלחמה ולשבור שתיקה.

"מי נתן לכושית לנהל מסעדה?": תקוה גדעון תבעה על גזענות וזכתה במשפט - לחצו כאן.

רונן פייגנבוים, תקוה גדעון (צילום: צילום מסך רשת 13)
רונן פייגנבוים, תקוה גדעון (צילום: צילום מסך רשת 13)

בפוסט נוקב שפרסמה באינסטגרם היא כתבה: "הרבה מכם שואלים מה רונן פייגנבוים  המודח הרביעי למי שלא זוכר, רוצה ממך. על איזה עיניים/מבט הוא מדבר. אז עד היום לא הגבתי מתוך כבוד, הכלה וחוסר עניין. היום החלטתי לשתף אתכם. המפגש הראשוני עם רונן היה קשה לי. נכון זה היה בגלל המבט והעיניים שמאז מזכירות לי את אבא שלי, שאני לא בקשר איתו מגיל 17".

תקוה גדעון (צילום: חלי פרידמן)
תקוה גדעון (צילום: חלי פרידמן)

"התרחקתי ממנו מבלי שהכרנו. אחרי שבוע סיפרתי לו את מה שיושב על לבי. שהעיניים ובעיקר המבט מזכירים לי את אבא. התנצלתי ופתחנו דף חדש. העיניים והמבט איבדו כל ערך כשנחשפתי לאישיות שלו. גבר בן 45 שדורך על ילדים בגיל ילדיך. מה שעשית לחברים שלי בבית גרם לי לא לרצות שתהיה פה. רונן יקירי, זה לא המבט ולא העיניים, זה בגלל הפה. אז נכון מה שעשית לי זה כלום לעומת מה שעשית ועדיין עושה לעצמך. אבל בוא נסתכל על הצד החיובי קיבלת את מה שרצית, גם התייחסתי אליך וגם קיבלת אייטם. תנסה בשביל עצמך להמשיך הלאה, האח הגדול נגמר, ולך הוא נגמר לפני יותר מחצי שנה. החיים ממשיכים".

רונן פייגנבוים, שייע פייגנבוים (צילום: אור גפן)
רונן פייגנבוים, שייע פייגנבוים (צילום: אור גפן)