בשקט בשקט מתרקמת לה עצומה למינויו של הזמר הלאומי, יהורם גאון, לנשיא הבא של מדינת ישראל. מי שהרימה את הכפפה: קבוצת הפייסבוק "חברים שאוהבים את בנימין נתניהו".

גאון לא השיב על פניות המדור.

יהורם גאון (צילום: אריאל בשור)
יהורם גאון (צילום: אריאל בשור)


> דווקא בימי הקורונה חווה מעצבת האופנה והתכשיטים מיכל נגרין תחייה מחודשת. אימפריית נגרין, שנוסדה בקיבוץ שבו נולדה, נען, כללה בימיה בטובים 26 חנויות ברחבי העולם. בימיה הגדולים גם עיצבה נגרין סיכת בגד לדמות בסדרת הסרטים "הארי פוטר".
בספטמבר לפני שנה הודיעה ל־120 עובדיה כי היא נאלצת לסגור את החברה בשל קשיים כלכליים. עכשיו הודיעה נגרין כי היא פותחת מחדש את החנות בקיבוץ נען.

מזל טוב, מיכל, למה דווקא עכשיו?
"הפתיחה תהיה סמוך לחגים ואשמח להזמין אותך".

נועה תשבי ומיכל נגרין  (צילום: דינה רינשטיין)
נועה תשבי ומיכל נגרין (צילום: דינה רינשטיין)

> 20 אלף מתוך 45 אלף תלמידי מערכת החינוך החרדית בבית שמש חזרו ללמוד בשבוע שעבר. רק תלמיד אחד התעקש לשבור את הסטטיסטיקה וסירב להיכנס לכיתה. למזלו (הטוב?) בדיוק הגיעה לשם ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, מחנכת לשעבר, שסיירה בבית הספר ואחרי שיחה קצרה התלמיד נכנס לכיתה בחיוך רחב.

רועי לחמנוביץ', דובר העירייה: "ד"ר בלוך היא מורה ומחנכת, וזה חלק מהשירות שלה לציבור".

עליזה בלוך (צילום: מרק ישראל סלם)
עליזה בלוך (צילום: מרק ישראל סלם)

> רשת האופנה לי קופר בחרה, זו העונה הרביעית, את הזמר איתי לוי כפרזנטור המותג - הפעם לקמפיין סתיו־חורף 2020/21. לצדו של לוי ימשיכו לעונה נוספת ירדן ויזל ונטע ברזני.

> מעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו, שבימים אלו בחודש השמיני להריונה, צילמה בשבוע שעבר את קולקציית הכלות ל־2021 עם הפרזנטורית ריף נאמן. הצילומים נערכו בחוף ארסוף, לפנות בוקר, כשהצוות ולי ההרה ירדו עם כל הציוד והשמלות הכבדות לחוף, שהגישה אליו תלולה במיוחד.

ריף נאמן (צילום: דביר כחלון)
ריף נאמן (צילום: דביר כחלון)