הזמר והשחקן עידן עמדי הפתיע את מאות עובדי קבוצת "עמל ומעבר" כשהתייצב למפגש ההעשרה השבועי שעורכת ההנהלה עם עובדיה בזום. התמורה ברוח ההתנדבות של עמדי: 2,000 שקל, שנתרמו לאחת מעמותות הסיוע בעידן הקורונה.

עידן עמדי נואם בכנסת (באדיבות ערוץ הכנסת

> רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, גילה יוזמה מקורית, והשתתף באופן מעשי בשיפוצים הנרחבים של בתי מוסדות החינוך בעיר.
לא זו בלבד, בשיפוץ באחד מבתי הספר הוא אפילו עלה על הטרקטור בבחינת "נאה דורש נאה מקיים".

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער (צילום: דוברות עיריית כפ''ס)
ראש עיריית כפר סבא, רפי סער (צילום: דוברות עיריית כפ''ס)


> המיליארדרית קיילן שרמן, 29, התחתנה באירוע מצומצם בקיסריה עם בח"ל, יניב שרון (שרעבי לשעבר), 43, עובד בדואר ישראל. שרמן היא נצר למשפחת מיליארדרים. הוריה, זוג המיליארדרים הקנדיים בארי והאני שרמן, נמצאו מתים ב־2017 בנסיבות שעדיין לא הובררו. קיילן היא היורשת היחידה של ה־3.2 מיליארד דולר שהותירו. השניים יצאו כשנה, התגוררו בדירת היוקרה של שרמן במלון "ווייט האוס" בתל אביב, הספיקו להיפרד לכמה חודשים וחזרו כדי לצעוד יחד לעבר השקיעה בקיסריה. מיד לאחר החתונה המריאו לביקור של מספר שבועות בקנדה, וכשיחזרו .ארצה יתגוררו בהרצליה פיתוח, שם קיילן רכשה עבורם בית צנוע.

שלום ליניב שרון, מזל טוב. תספר איך הכרתם.
"אנחנו לא מעוניינים בשום פרסום, בהנחה שזה לא מעניין את הציבור הקנדי וכל שכן הישראלי. כבדי את הבקשה שלנו, אנחנו מעוניינים בחיים שקטים ושלווים. ברכה והצלחה".

> אורחי מלון "דן אכדיה" שפשפו את עיניהם כשראו שלשולחן ארוחת הערב הצטרפו דיוויד וליאורה פדרמן כאחד האדם. התדהמה גדלה פלאים, כשגילו שבראש השולחן יושבת שרונה פיק, שחגגה יום הולדת 11 לאחד מילדיה.

דיוויד פדרמן (צילום: אביב חופי)
דיוויד פדרמן (צילום: אביב חופי)