הזמר האהוב, עומר אדם, שמבלה בשבועות האחרונים במיקונוס שביוון יחד עם משפחתו בנסיעת עסקים לפתיחת דלתות חדשות בתחום הנדל"ן, נדבק בנגיף הקורונה כפי שנחשף לראשונה ב-TMI. בתיעוד בלעדי שהגיע ל-TMI נראה אדם כשהוא מבלה במסיבה ללא שמירת מרחק, כשהוא בכלל אמור להיות בבידוד עקב הידבקותו בנגיף.

הידיעה עשתה רעש רב ועניין גדול בגופי התקשורת השונים ובציבור הרחב ועומר אדם אחרי שנים שתיקה, ללא הגעה להשקות וללא ראיונות באמצעי התקשורת, החליט סוף סוף לדבר או יותר נכון לכתוב לעוקביו ברשתות החברתיות. 

פרסום ראשון: עומר אדם חלה בקורונה והפר בידוד כשבילה במסיבה - לחצו כאן.

עומר אדם נדבק בקורונה ומבלה במסיבה בניגוד להנחיות

אדם שיתף את ביצועו לשיר "תגידי לי שטוב לך", שאולי מרמז על דעתו בבית הראשון של השיר, וכתב כך: "צהריים טובים חברים יקרים שלי. אני בדרך כלל לא נוהג לכתוב פוסטים ולדבר יותר מדי. בכל מהלך הקריירה שלי הדרך שלי תמיד הייתה להיות קרוב אליכם - בהופעות, להרגיש אתכם, לשיר אתכם, לצחוק אתכם ולהרגיש שאנחנו מחוברים בלב. לאחרונה, בעקבות המצב שנהיה בעולם עם נגיף הקורונה אני מרגיש באופן טבעי ריחוק מכם ואני חייב לשתף אתכם בכמה דברים שיושבים עליי".

"אני מרגיש שבתקופה האחרונה חלק מהתקשורת מנסה לייצר סוג של אנטגוניזם וריחוק ביני לביניכם, מנסה להציג אותי באור שלילי ולהעלות כל מיני דברים שיוצרים ריחוק חברתי ומוזיקלי שנובע בעיקר מחוסר שיתוף הפעולה שלי איתם. אני מכבד את כל גופי התקשורת ואוהב אותם, פשוט בחרתי בדרך שלי, שהיא לא להתראיין ולא לדבר יותר מדי...זה נובע מהמקום הפשוט והאמיתי שאני לא חושב שאני כזה מעניין".

עושה היסטוריה: עומר אדם בדרך להופעה באיחוד האמירויות - לחצו כאן. 

עומר אדם (צילום: שלומי פינטו, יח''צ)
עומר אדם (צילום: שלומי פינטו, יח''צ)

"אני חושב שהעיקר בכל המקצוע הזה זה השמחה, החיבור אתכם וההופעות שנותנות לנו את הכוח להמשיך ולעשות את מה שאנחנו עושים שם ביחד. היה לי חשוב לכתוב לכם אחרי תקופה ארוכה שאני אוהב אתכם , אני עובד יום יום בלמצוא את הדבר הבא, את השירים הנכונים, את ההופעות המושקעות והמיוחדות ואני חושב שהספקתם להכיר אותי באמת (עד כמה שאפשר)"

"בקיצור התגעגעתי אליכם בטירוף ואני מכין המון אבל המון דברים חדשים לקראת כל המצב הזה שייגמר. דרך אגב, כן נדבקתי בקורונה, כן אני בבידוד, כן אני אוהב לעשות עסקים ולחשוב על העתיד שלי בעוד תחומים וכן כפי ששמתם לב אני גם אוהב קצת מסיבות. במסגרת חודש הרחמים והסליחות אם מישהו ממכם נפגע ממני אני רוצה לבקש את סליחתו שיהיה חודש מבורך ובריאות לכל עם ישראל. אוהב אתכם". 

מהחוף של מיקונוס: עומר אדם בודק אופציות רכישה ביוון - לחצו כאן. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Omer Adam (@omeradam10) on