האם יניב בן משה, בעלה של טהוניה רובל, ממשיך להסתבך? לאחרונה הגיע אליו מכתב התראה בגין פתיחת תיק הוצל"פ דווקא מטעם האנשים שאמורים היו להוציא אותו מהבוץ הכלכלי. לפחות לפי הנטען במכתב ההתראה, בן משה השאיר חוב של כ־13 אלף שקל במשרד עורכי הדין שטיפל בענייניו, ופנה לעו"ד אורן שטרית שיגבה את החוב עבורם. הזמן שניתן לו להחזרת החוב עומד על חודש אחד. במקביל, נגררה לתוך הקלחת גם אמו של בן משה, שנתנה ערבות על שכר הטרחה.

עו"ד גרציה קשתי מסרה בשם בן משה: "התנהלותו של התובע הינה בבחינת לעג לרש, שכן לא די שלא התקבל השירות כפי שהיה צריך להתקבל מידי התובע אלא שהגדיל התובע להכפיש את מרשי על לא עוול בכפו באמצעי המדיה השונים. מדובר בניסיון נואל לקבל כספים אשר לא רק שלא מגיעים לתובע אלא שנעשה למרשי נזק באי־קבלת שירות מקצועי על כל המשתמע מכך לרבות בהפרה לכאורה של חסיון עו"ד־לקוח. ההליך מתברר בערכאות משפטיות ויוכח כי למרשי אין חוב לכל אדם ובוודאי שלא לתובע. לאור האמור, יש בכך פגיעה בשמו הטוב של מרשי, ששומר על מיצוי כל זכויותיו בפני כל ערכאה או רשות".

מטעמו של עו"ד אורן שטרית נמסר: “לא ברור כיצד הגיעו לידי העיתון הפרטים הללו. אינני נוהג לנהל את ענייניי המשפטיים דרך התקשורת".

טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: אספוסה צלמים)
טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: אספוסה צלמים)

> פרויקטור הקורונה, פרופ׳ רוני גמזו, הגיע בערב חמישי שעבר לפאב “ארנולד" בתל אביב, לצורך הפוגה קלה ממתקפות שרי הממשלה וחסידי הנסיעה לאומן. בין המנחמים: הפרשן הצבאי של ערוץ 13, אלון בן דוד.

בן דוד, נתת לו טיפים איך מתמודדים עם מתקפות בשטח בנוי?
“הוא יצא בדיוק כשהגעתי. חיזקתי את ידיו ואיחלתי לו בהצלחה".

פרופ' רוני גמזו (צילום: צילום מסך רשת 13)
פרופ' רוני גמזו (צילום: צילום מסך רשת 13)

> בין המאוכזבים מגמר ליגת האלופות שנערך לפני שבועיים היו לא רק קיליאן אמבפה וניימאר, אלא גם ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ששכר מאות כיסאות ים והציבם באוויר הפתוח אל מול מסך ענק, והזמין את כל תושבי העיר לצפות יחד איתו במשחק, כולל חבילת פופקורן על חשבון הבית. רק עשרה אנשים הגיעו. שאמה הכהן בחר שלא להגיב.

כרמל שאמה (צילום:  פלאש 90)
כרמל שאמה (צילום: פלאש 90)


> עוד אחד שהתחלחל מהפרסום הבלעדי של גיא פלג על הרב המקובל מנתיבות שנגדו הוגשה תלונה מרופאה על מעשים מגונים, הוא הרב אבי זרקי, מייסד התנועה להגינות משפטית, שגם דאג לפרסם את שמו ברבים בפוסט סוער בפייסבוק.

הרב זרקי, אין סולידריות עם עמיתים למקצוע?
“אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי. לצערנו הגדול, כל אחד פותח לו היום חצר ומושך אליו בעזרת פעלולי יחצנות אנשים תמימים. ‘הצדיקים׳ הללו גרים בווילות ונוסעים במכוניות פאר. זו דרכה של תורה? זאת ועוד, כל מקצוע בימינו מחייב לימודים ממושכים, במוסד מוכר, עמידה בבחינות ופרקטיקום. אחד הנושאים הבודדים שבהם תנאי הסף הם אפס הוא עולם שירותי הדת. קצת זקן, פיאות, ציצית, חליפה וכובע רחב שוליים, ושעות קבלת קהל. האנשים האלה מהווים סכנה לציבור, הואיל והם מקבלים החלטות הרות גורל. חיים ומוות, חתונה וגירושים, פרנסה, ילודה ומה לא. ככל שעדת המעריצים סביבם גדלה, הסגידה אליהם מתעצמת ומנגנוני האזהרה הקיימים באופן טבעי בכל אדם מתעמעמים".

 הרב אבי זרקי  (צילום: רענן כהן)
הרב אבי זרקי (צילום: רענן כהן)