השנים האחרונות עשו עם ג'סטין ביבר רק טוב, על כך אין ויכוח. הזמר המוכשר שגדל לעיני המצלמות, הפך עם השנים לילד הרע של עולם המוזיקה כשהוא דואג לייצר שערוריות אחת לשבוע. מסיבות פרועות, תקיפת שכנים ואפילו השתנה במקום ציבורי (הזמר תועד כשהוא מטיל את מימיו לתוך דלי במסעדה לעיני כל) היו לגמרי חלק משגרת חייו של אחד הכוכבים הגדולים בעולם אלא שכבר לגמרי מדובר בנחלת העבר והיום ניתן לראות את הכוכב המתון מתעד תמונות דביקות מטיולים עם אשתו הדוגמנית היילי בולדווין או מפרסם משפטי מוטיבציה והתקרבות לאלוהים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

עכשיו חושף הזמר בפוסט כנה וארוך באינסטגרם את התקופה שעבר כנער מתבגר בהוליווד, הקשיים שחווה ואפילו מדבר על הרצון להפוך לאבא: "הגעתי מעיר קטנה בקנדה. מעולם לא היו לי דברים חומריים. כסף ותהילה לא הניעו אותי להתקדם, רק האהבה למוזיקה", כתב והמשיך: "אבל כשהתבגרתי, נתתי לתסכול ולחוסר הביטחון שלי להתעלות על הערכים עליהם גדלתי והתחלתי להשתנות. אגו וכוח הניעו אותי ומערכות היחסים שלי סבלו מאוד בגלל זה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

בהמשך הוסיף ביבר כי היום הוא רוצה להיות מונע ממערכות יחסים בריאות ולהיות מודע לחסרונותיו, אבל החלק הכי מעניין בכל הווידוי המרגש הוא הרצון שלו להפוך לאבא: "אני רוצה ללמוד להיות פחות אנוכי כדי שאוכל להיות בעל טוב ואבא טוב בעתיד".

מקורות מספרים כי ביבר ואשתו חושבים כבר על הרחבת התא המשפחתי וכי ילד בעתיד הקרוב זו לגמרי אופציה שמונחת על השולחן: "ג'סטין רוצה ליהנות עוד קצת מחיי הנישואין אבל השיחות בינו לבין היילי על הקמת משפחה ביחד הפכו לנושא רציני ונדמה כי זה לגמרי הצעד הבא ביחסים של השניים".

גם אנחנו לא האמנו בהתחלה: בילי אייליש הזדקקה לגמילה מג'סטין ביבר- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on