הראיון המלא של הגר משה ב"פולואו יו" תכנית הרדיו של TMI

הסיפור של הגר משה לא יכל להיגמר טוב יותר. האישה מלאת קליפות ומגננות קיבלה לחייה את ניר פור שעמד לצידה וחיכה בסבלנות עד שעוד קליפה ועוד קליפה תנשור מחומות ההגנה שלה. הזוג שחגג לפני רגע שנה מאז יום הכירותם, מחפשים דירה משותפת בתל אביב ואתמול (שלישי) הגר שיתפה את תכנית הרדיו של TMI בחיפושי הדירה, בתגובה המטלטלת שקיבלה מאחת הצופות ושלפני כמה שנים יש סיכוי שבכלל לא הייתה בוחרת בניר. 

את מדברת מבית החולים באחת המשמרות?
"לא אני בבית ביום חופש".

כל ההפגנות שהרמתם של המתמחים עזרו במשהו? או שנותרתם בסטטוס קוו, באותו המצב?
"ההפגנות לא עזרו בינתיים, בוחנים לעשות שינוי אבל אין משהו שקורה על פני השטח, בפועל אנחנו עדיין עושים משמרות של 26 שעות. תורנויות בלתי נגמרות שדי שוחקות אותנו ודי מונעות מהמטופלים לקבל את הטיפול שמתאים להם. כולם מפסידים מהמצב הזה. מקווה שמתי שהוא יתעוררו ויבינו שצריך לעשות דברים אחרת, ולפתוח את הראש וצריך לשנות".

ניר והגר חוגגים שנה ביחד: "לא מובן מאליו שאנחנו עומדים פה" - לחצו כאן. 

הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)
הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)

איזו התמחות את עושה?
"עוד לא בחרתי התמחות. סיימתי את הסטאז' ואני מתלבטת בין כמה תחומים ואני עושה תורנויות חוץ, תורניות במחלקה שאת רוצה להתמחות בה".

מפחדת להגיע לבית החולים עם הקורונה?
"האמת היא שלא, נזהרים כמה שאפשר המחלקה שאני נמצאת בה אין חולי קורונה, עושים בדיקות לכל המחלקה. נזהרים ומתמודדים".

התחלת את העונה סגורה, חששות, פחדים, אני לא יודע אם פחדת יותר מהזוגיות או מהמסך?
"פחדתי מהכל האמת".

לקח זמן לקלף אותך ופתאום נראה שהכל נפתח אצלך. איזה שינוי עבר עלייך?
"התחלתי מאד סגורה, מפוחדת ומבוהלת. הסתכלתי על השידורים וגם תוך כדי הצילומים הבנתי את זה אבל הסתכלתי על השידורים והבנתי עד כמה הייתי ממש כמו קקטוס כזה. תוך כדי אתה עובר משהו מאד משמעותי עם עצמך. בפועל זאת תקופה מאד קצרה זה 42 יום וזה נגמר ואתה לא מספיק להבין מה קורה וזה מאחוריך. את התהליך המשמעותי עברתי אחרי הצילומים כשהרוחות קצת נרגעות ואתה מעבד את מה שהיה שם ובטח בתקופה של השידורים שאתה רואה את זה על המסך וזה כאילו "אין יור פייס" וזה היה חתיכת מראה לפנים, ואם אתה רוצה לעשות שינוי, זה משהו שאי אפשר שלא פשוט. ראיתי איך הייתי והבנתי למה הגעתי לגילי המופלג ואני לבד. למה כל מערכות היחסים שלי לא הסתדרו עד היום".

ניר פור חושף: "יש לי מלא מחזרים" - לחצו כאן. 

הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)
הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)

הגזמת בגלל מה שראית על המסך? מה שראו על המסך זה אישה עם סופר מגננות, שאם היא רק תפתח אותם היא תתגלה כדבר הכי מדהים שיש. מי שביקר זה כי הוא לא הבין ולא הצליח להוריד את הקליפות שלך. ראיתי בתוכנית האחרונה שאת וניר סופסוף עושים את הצעד ועוברים לגור יחד.
"כן נכון, אנחנו עדיין בחיפושים לא פשוט למצוא דירה טובה בעיר. אז לא עדיין לא מצאנו אם יש למישהו יש משהו להציע אנחנו ממש נשמח אני מקווה שלפני החגים אנחנו נעבור. אנחנו מחפשים כבר שלושה שבועות ברצינות".

אם היינו עושים את הסצנה ואתם מתווכחים איזו דירה הוא רוצה ואיזו דירה את רוצה, על מה זה נופל?
"זה נופל על חנייה בעיקר. האמת שלא יצא לנו להתווכח על דירה, לא הייתה דירה שאני רציתי והוא לא רצה ולהפך. אנחנו די באותו קו. זה נושא שאנחנו מסתדרים בו".

הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)
הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)

אם היית מכירה את ניר מחוץ לעדשות המצלמה היית נמצאת איתו עדיין בזוגיות? האם את בזוגיות עם ניר כדי לרצות את הצופים והמעריצים?
"זה מאד קל להתבלבל ואת צריכה כל הזמן לבדוק עם עצמך האם את נמצאת בזוגיות הזאת כי את רוצה להיות בזוגיות הזאת או שאת רוצה לרצות את כולם, כולל את ההפקה ואת קשת ואת האנשים מסביב, אבל אני יודעת להגיד בוודאות שאני עם ניר כי אני רוצה להיות איתו ופחות מעניין אותי מה כולם חושבים ומה יש לאנשים להגיד. זאת הבחירה שלי ואני עומדת מאחוריה במאה אחוז וגם בחיים בלי העדשה הייתי בוחרת בו. לפני כמה שנים יכול להיות שלא כי היום אני במקום אחר. היום לגמרי כן, ממש".

תשתפי אותנו באיזו הפתעה שהוא עשה כי הוא רומנטי.
"הוא רומנטי, הרבה יותר רומנטי ממני, אני לומדת, הוא ממשיך עם אותו קו, אותן מחוות, מה שראיתם בתוכנית ושרק ימשיך ככה. תשאלו אותי עוד שנה אם זה עדיין קורה".

מה התגובה הכי קשה שקיבלת ואמרת מה אני צריכה את זה?
"בתקופה של השידורים היה אינסוף תגובות קשות, לא קיבלתי תגובות טובות כמעט בכלל. אחת התגובות שהכי נצרבה לי זה 'לא מגיע לך למצוא אהבה'. זה ממש קשה כאילו קראתי את זה ואמרתי מי מאחל דבר כזה למישהו אחר, מה כבר עשיתי שמגיע לי את זה . זה קרע לי את הלב אני לא חשובת שיש מישהו שלא מגיע לו אהבה ואפשר להתווכח על הדרך שלי, זה איחול שיש בו רוע והיה לי ממש קשה". 

ומה התגובה הכי טובה או הצעה מפתה שקיבלת?
"ככל שהתוכנית התקדמה יותר ויותר התגובות הטובות התחילו להגיע ואנשים כתבו לי שהם מזדהים איתי ועם הדרך שעברתי שאני נותנת תקווה לאנשים אחרים, רווקות בגיל מאוחר זה משהו שהוא כבד זה קשה נורא למצוא זוגיות בגיל הזה באמת".

הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)
הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)

מה את עושה עם כל המחזרות של ניר? 
"אני לא עושה איתן כלום , לא מעצבן אותי בכלל, גם לי יש מחזרים וזה בסדר אני מבינה את זה אני ממש לא מדואגת והכל ממש בסדר זה לא מדאיג אותי. זה הדאיג אותי אולי בתקופה של השידורים יותר כשלא היה ברור מה קורה בינינו ורואים את מה שרואים על המסך, וידעתי שמאד קשה לו לראות את זה, אז זה הדאיג אותי אבל היום ממש לא".

הפסיכולוגים בתוכנית האחרונה אמרו שהם לא יודעים מה צופן לכם העתיד וצפויים לכם לא מעט טלטלות.
"אני מאמינה בדברים שנבנים לאט ולנטוע יסודות כמו שצריך, דן ויעל אמרו את זה כי אני מניחה שאנחנו עדיין לא גרים ביחד, ואנחנו עדיין בונים את זה אני לא יודעת מתי זוגיות היא במקום יציב ומתי יש גרנטי למשהו בחיים אני יודעת שאנחנו במקום מאד טוב וכל יום שעובר אנחנו מתקדמים ומתקרבים ובונים את זה כמו שאנחנו חושבים לנכון. יש לי כבוד אדיר אליהם אבל הם לא פוגשים אותנו ולא יכולים לדעת מה באמת קורה. אני רוצה לספר אם אפשר שאנחנו עושות פאנל בנות - אני, צוקית ורלי מהעונות הקודמות ואפרת וכטל על רווקות מאוחרת ב-15 לספטמבר אנחנו עולות עם ההרצאה הראשונה וזה יהיה בזום לנוכח המצב". 

תכנית הרדיו "פולואו יו" של TMI מארחת את הגר משה ובני ברוכים