עידן חביב מדבר על רגשות (באדיבות רשת 13)

השורד והפיינליסט שהבטיח את מקומו בגמר הגדול שייערך יומיים ברציפות בשבת ובראשון הקרובים, עידן חביב, סופסוף נחשף. הזמר והשורד האהוב שלא נוהג לככב בכותרות, סירב לראיונות בתקופת שידורי "הישרדות" ושמר על עצמו הרחק מאור הזרקורים, החליט לפתוח הכל והתראיין בתוכניתה של צופיט גרנט "בקרוב". 

אז למה התכוון השורד והזמר כשאמר שהכל היה מאד מאד מביך סביב הדבר הזה של הבעת רגשות? האם התכוון ליחסים הרומנטיים שכולם ייחלנו שיקרו בינו לבין השורדת ירדן ג'רבי? TMI השיגו חלק קטן מהראיון שישודר הערב (רביעי) ברשת 13 וכך אמר חביב: "תראי אני יצאתי מהצבא לשנה חופשה ואמרתי או שאני חוזר להיות מפקד יחידה או שאני הולך לשב"כ או למוסד, זה מה שעניין אותי תחום הביטחון. אני עם קרחת שש שנים, כושר פיזי - הרבה מאד שרירים, שרירי נוי ואני אומר לעצמי 'אני חוזר לשם'".

עידן חביב (צילום: מאיר כהן)
עידן חביב (צילום: מאיר כהן)

"ואז פתאום תל אביב ואז פתאום חופש ואז פתאום עיר שמקבלת את כל מי שנכנס בה, ופתאום אני אומר לעצמי, לא רוצה חולצה עם מכנסיים, אני לא רוצה להתגלח, פתאום חזרה הגיטרה מגיל 14. פתאום שר על אהבה, פתאום משמיע את זה להורים שלי, אבא שלי שואל 'מי זה שר?'. הכל היה מאד מאד מביך סביב הדבר הזה של הבעת רגשות, כי אני לא כזה".

עידן חביב (צילום: צילום מסך רשת 13)
עידן חביב (צילום: צילום מסך רשת 13)