הדוגמנית והאמא הטרייה הייתה מעורבת לפני כשבוע בתאונת דרכים כשפגעה עם רכבה במכונית אחרת. הדוגמנית החליפה פרטים עם הנהגת איתה נקלעה לתאונה וביקשה ממנה שתצור קשר עם בעלה מייקל זנזורי שיטפל בהכל. אלא שלפי פרסומים שונים טענה הנהגת שנפגעה כי אלמליח ובעלה סירבו להפעיל את הביטוח ולא ברור לה מה הסיבה ולמרות שהתלוננה על כאבי צוואר בעקבות הפגיעה, ביקש ממנה זנזורי לא לפנות לביטוח ושהכאבים יעברו תוך יומיים.

עוד טענה הנפגעת כי מאז ועד היום הרכב שלה לא תוקן וזנזורי דרש ממנה להפסיק להטריד אותו וטען כי היא סוחטת ומאיימת עליו. כעת עושה אלמליח סדר בשמועות ומפרסמת את הגרסה שלה, לצד תמונות מהפגיעה הקטנה מהתאונה ברכבה, וכך כתבה: "אספר את הסיפור בדיוק כמו שהיה כדי שמי שניסתה להכפיש את שמי ואת שמו של בעלי תפסיק לאיים ולשקר לתקשורת".

שיר אלמליח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שיר אלמליח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"הייתי בחניון, כשיצאתי ברברס על 5 קמ"ש נכנסתי בטעות ברכבה. שיצאה מהאוטו וישר בכתה על כאבי צוואר מהמכה. משהו בהתבכיינות אובר נראה היה לי מוזר כי לא הייתה כמעט מכה על הרכב שלה, ולא נכנסתי בה חזק. אבל ביקשתי אלפי סליחות באותו רגע וביקשתי ממנה לדבר עם בעלי שהוא יטפל בהכל. למחרת מייקל הלך איתה למוסך שהעריך את הנזק ב-400 שקל בלבד".

"היא תפסה את רגליה ונעלמה מהמקום. לאחר מכן לא הספיקה להטריד את בעלי ולהתקשר כל שעתיים בטענה שהיא בבית חולים וצריכה לעבור פיזיותרפיה. הסוכן ביטוח אמר לנו שעל מכה של 400 שקלים לא צריך לערב סוכן ביטוח ועל נזקי הגוף היא צריכה לערב את ביטוח החובה שלה. כשהיא הבינה שאין באפשרותה לסחוט מאיתנו כסף, היא רשמה הודעות שהיא תוציא את האייטם, רק חבל שהיא שיקרה כל כך הרבה ולא הציגה את המציאות".

שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)
שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)