הזמרת ביונסה חגגה בשבוע שעבר את יום הולדת ה-39. כיאה למעמדה כאחת מגדולות הזמרות בעולם, החליטה הכוכבת לקפוץ יחד עם בעלה, הרפאר ג'יי זי וילדיהם לאי פרטי בחופי קרואטיה ולחגוג שם את היום בו היא הגיעה לעולם. 

כאילו כל זה לא מספיק, הפאוור קאפל, מהחזקים בעולם הבידור, החליטו לנצל את זמנם בחופי המדינה האירופאית ועלו על יאכטה להמשך החופשה שלהם, אבל אם חשבתם שהשניים יסתפקו ביאכטה בסיסית שתשיט אותם בין חופי המדינה אז טעות מרה בפיכם. צמד הזמרים החליטו לשכור את שירותיה של יאכטה "LANA", מגה יאכטה שנאמר עליה כי היא גדולה יותר ממגרש פוטבול.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TMZ (@tmz_tv) on

ומה היא כוללת בתוכה? דברים בסיסיים כמו ספא עם מעסים מקצועיים, אולם קולנוע, בריכה ענקית בסיפון, שמונה סוויטות VIP ושף צמוד בעל שני כוכבי מישלן. אם מישהו דאג שמא ישעמם לשניים ולתאומים סיר ורומי שנצפו איתם, אז אפשר להרגע, היאכטה מאובזרת באופנוע ים, סקי מים ועוד שלל אטרקציות ימיות.

עלות כל הפאר הזה מוערכת בכ-2 מיליון דולר (!!) לשבוע, לא סכום ששניים מהאמנים העשירים ביותר בעולם לא יכולים להרשות לעצמם ובמערכת טי אם איי רק רוצים להגיד שהם אכולים מקנאה והיו מתים לנפוש על יאכטה עם ביונסה וג'יי זי סתם ככה.

אדל תמכה בביונסה והשאירה את כולם בהלם- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Luxury | Lifestyle | Houses (@luxury_homes.x) on