בסוף השבוע האחרון הגיע למשרדי רדיו תל אביב 102FM מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים על סך חצי מיליון שקלים, ממוען לידי בעלי התחנה והשדר אייל ברקוביץ. התובע הוא הכדורגלן לשעבר יניב כהן ששיחק בעברו עם "הקוסם", שימש עד כה מנהל מחלקת הנוער במועדון הכדורגל מכבי חיפה במשך 13 שנה ומכהן כיום כחבר הוועדה המקצועית בהתאחדות לכדורגל, ולאחרונה אף מונה כמנהל הטכני בהפועל חיפה. 

עו"ד שי טל בא כוחו של התובע שיגר מכתב התראה לפני תביעה על סך חצי מיליון שקלים בגין הוצאת דיבה ובמכתב שנשלח נכתב כי ברקוביץ בחר ממניעים פסולים להפעיל בחודשים האחרונים קמפיין אגרסיבי וזדוני נגד כהן במטרה לפגוע בשמו הטוב או במשלח ידו. 

יתנצלו בשידור? אופירה וברקוביץ' קיבלו מכתב התראה לפני תביעה - לחצו כאן. 

אייל ברקוביץ (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ (צילום: אור גפן)
בתוכנית הרדיו של ברקוביץ ששודרה ב-30 לאוגוסט בה שידר ברקוביץ עם אופירה אסייג אמר כי כהן פוטר מתפקידו במכבי חיפה אחרי 13 שנה בגלל אי סדרים "הבנתי שהיה איזה מיני בלאגן עם המינוי של יניב כהן בהפועל חיפה" אמר ברקוביץ למרואיין דורון בן דוד, שענה לו "לא יודע אם זה מיני בלאגן אבל מיני אי הבנה".

ברקוביץ השיב "על מה העיפו אותו במכבי חיפה?" ובן דוד, כתב אתר ONE טען "סיים את תפקידו כמו שכל אחד מסיים את תפקידו". "אתה לא שמעת על משהו אחר?" רמז ברקוביץ ואילו המרואיין השיב בשלילה. "אתה לא שמעת פה בתוכנית שלנו במשך חודשים שלמים אנחנו מדברים על אי סדרים במכבי חיפה ואוסיף ואומר במחלקת הנוער, והוא עזב בגלל זה" אמר ברקוביץ. 

אבישי ניר כהן תוקף את אייל ברקוביץ': "תתבייש לך, הפצת חושך ושנאת חינם" - לחצו כאן. 

יניב כהן (צילום: באדיבות מכבי חיפה,האתר הרשמי)
יניב כהן (צילום: באדיבות מכבי חיפה,האתר הרשמי)

המגיש והשדר המצליח שפך את דמו של כהן בשידור חי תוך שהוא מציג אותו בפני המאזינים כמנהל שפוטר לאחר 13 שנות עבודה בשל אי סדרים המיוחסים לו אישית, כך נכתב במכתב ההתראה. במקביל פנה ברקוביץ ליואב כץ נשיא הפועל חיפה שמינה זה עתה את יניב כהן למנהל הטכני בהפועל חיפה בניסיון לערער את בטחונו של כץ שמא קלט עובד שפוטר בבושת פנים ממכבי חיפה, למרות שכץ התעקש כי קלט עובד עם המלצות מאוד מאוד טובות. יניב כהן התובע דורש פיצוי כספי בסך חצי מיליון שקלים תוך 14 יום מרגע הימסר מכתב ההתראה בטענה כי דבריו של ברקוביץ מהווים הפרה בוטה של הוראות סעיף 6 לחוק הקובע כי המפרסם לשון הרע בכוונה לפגוע , דינו מאסר שנה אחת. 

עו"ד שי טל בא כוחו של כהן מסר: "אין מנוס מלברר את דברי ההבל והבלע שנאמרו על ידי ברקוביץ כלפי יניב כהן רק בבית המשפט".

האם מרשך מתכוון גם להגיש תלונה במשטרה כפי הנרמז במכתב ההתראה?

"יניב כהן יפעל בכל האמצעים החוקיים שעומדים לרשותו על מנת להפסיק את דברי הבלע שברקוביץ פרסם עליו".

מטעמו של אייל ברקוביץ' ורדיו 102FM סירבו להגיב לידיעה.

עו
עו