בסוף השבוע האחרון נעצר הכדורגלן ערן זהבי על ידי משטרת ישראל לאחר שערך מסיבה בביתו שבסביון. שוטרים הגיעו למקום בעקבות תלונות השכנים אלא שעל פי הדיווחים זהבי סירב להזדהות בפניהם ואפילו קילל וגידף אותם לטענתם. לאחר חקירה זהבי שוחרר לביתו ואשתו שי זהבי יצאה נגד השכנים בסביון וטענה כי אינם אוהבים מוזיקה מזרחית.

איש יחסי הציבור רני רהב, תושב סביון, הגיב לשי ואמר כי "בסביון אוהבים את כולם אבל בעלה חייב לשמש דוגמה אישית, לכבד שוטר שעושה את עבודתו למען הדמוקרטיה החוק והסדר". כעת מגיב זהבי לראשונה לפרשה וגם עוקץ את רני רהב אישית. בסטוריז שפרסם זהבי כתב לאיש יחסי הציבור: "היי רני. אם היית מבקש הייתי מעלה תמונה שלך כבר לפני ונותן לך את זמן המסך שאתה כל כך צמא לו. אני מבין שלצאת מהתודעה זה לא קל וקצת מתסכל, אז הנה קיבלת עוד פרסום אפילו אצלי באינסטגרם. תאמין לי לא כל אחד מקבל, עכשיו אתה יכול לחזור לחור שלך".

ערן זהבי, רני רהב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ערן זהבי, רני רהב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיף וכתב זהבי: "נ.ב לא זכור לי שאנחנו מכירים אישית או שאתה מכיר אישית את המקרה המדובר ופרטיו. אגב אם הייתי לקוח שלך היית מגן עליי בכל מקום אפשרי, אולי זו הבעיה ואתה רוצה אותי כלקוח?". בנוסף פרסם הודעה של מועצת העיתונות בנוגע למסיבת יום הולדת שערך רני רהב בסביון והתלונן על צלמים ששהו מחוץ לביתו וכתב: "אם תרצה אני יכול למלא את האינסטגרם בעשרות כאלה אז אולי עדיף לפעמים גם לשתוק, כמו שאני עשיתי אחרי המקרה".

רני רהב, ערן זהבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רני רהב, ערן זהבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

במקביל הגיב לראשונה על התקרית וכתב לעוקבים: "אחרי כל הסערה והמקרה שיצא מכל פרופורציה אפשרית אני לא הולך להתעסק בהסברים האשמות או ניסיון לצאת מלאך. מאז המקרה הבנתי באמת כמה אוהבים אותנו אפילו יותר ממה שחשבתי שכנים מקסימים שהגיעו והביאו מתנות יין עוגות ביקשו לבוא ולהסביר שהם שמחים שאנחנו פה ובגלל זה אני אומר תמיד, לא מה שכותבים, לא מה שאומרים, כולם רוצים כותרות וכנראה שהשם שלנו מייצר את זה וגם על זה אני אומר תודה גדולה. מאחל לכולם אהבת חינם, אמת יש רק אחת ובסוף היא מנצחת הכל". 

כיאה לרני רהב, הוא לא נותר חייב והגיב במהרה לזהבי תוך שהוא שולח מסר מפייס: "נשמה אתה מוזמן לעשות מה שבראש שלך. יותר אלגנטי מזה אין. חבל שאתה לא מעריך את הכבוד והאהבה שאני רוחש לך כגיבור כדורגל עולמי וישראלי אבל זה ממש זכותך. מצרף את אתר רהב שם יש את הכל את הרע ואת הטוב, כך שאין צורך להטריד את זמנך, הכל שם. מצורף קטע מתוכנית הבוקר, יותר כבוד מזה - אין. שנה טובה. אתה ורעייתך מוזמנים לעוגת דבש וכוסית לראש השנה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on