פרשת ההצבעות והכסף שהציע ישראל אוגלבו לבני ברוכים ממשיכה להסתעף. השייח' אסי בוזגלו וחברו הטוב והשורד רגב הוד הגיעו כפי שחשפה חגית ברוכים לביתו של בני, רגע אחרי שחזרו מהצילומים על האי וניסו לברר למי הצביע ברוכים בשבט. חגית ברוכים חשפה שכנראה באותו מפגש אסי בוזגלו ורגב הקליטו את השיחה ואת ברוכים מספר לטענתו בהלצה, כי קיבל את ההצעה מאוגלבו. על פי חגית, אחרי שהשיגו מה שרצו, הם עזבו את המקום ומאז נעלמו עקבותיהם.

הלן הוד, אסי בוזגלו, רגב הוד (צילום: אביב חופי)
הלן הוד, אסי בוזגלו, רגב הוד (צילום: אביב חופי)

כעת יוצאת הלן הוד, אשתו של רגב, להגנת השורד ומגיבה לראשונה לפרשה. "אין לי מושג מה הסיפור של גברת ברוכים וכן הם היו אצלו כי קבעו להיפגש כיוון שבני חזר רגשית לא בטוב מהאי, בדיוק כמו ששמרו עליו בימים הראשונים באי ושכנעו אותו לא לפרוש. הם ניהלו שיחה על כל התקופה שעברו יחד. בנוגע ל'נעלמו עקבותיהם', רגב נפגש עם בני, שוחחו רבות בטלפון, רגב דרבן אותו לעשייה בתקופת שידור הפרקים", כתבה הוד.

בני ברוכים (צילום: צילום מסך רשת 13)
בני ברוכים (צילום: צילום מסך רשת 13)

עוד הוסיפה ושיתפה: "רגב יזם ודחף לסיבוב הופעות משותף שלהם בחו"ל, אם זה נעלמו עקבותיהם, זו הזייה. אז לפני שהשם של בעלי נזרק לאוויר, כין אין בעולם אדם הגון כמוהו, צריך לחשוב פעמיים. אסי הוא השורד האחרון וקיבל את התואר הזה מהמושבעים אחרי עבודה קשה וביושר וכולנו מאושרים מזה. לא לנסות להשחיר אנשים, ובטח לא את רגב".

כזכור, בני ברוכים התראיין בשבוע שעבר בתכנית הרדיו של TMI וכשנשאל מדוע לא הגיע ליום הולדתו של רגב הוד, ענה כי "רגב זה חבר יקר מאוד, למדתי ממנו המון בפאן האישי, זה היה יום כיף שקבעתי עם אשתי ולא יכולנו לבוא".

הראיון המלא של בני ברוכים ב"פולואו יו" תכנית הרדיו של TMI