האם בנות הקרדשיאן לגמרי מנסות לגרום לנו להתקף לב? כי המעריצים כבר לא יכולים לעמוד בקצב ההודעות המלחיצות שלהן בשבועיים האחרונים. אחרי שהודיעו כי הן לא יצלמו עונה חדשה לתוכנית הריאליטי המשפחתית ובכך תמה תקופה של 20 עונות במהלכן האחיות קורטני, קלואי, קים, קנדל וקיילי ריצדו לכן על מסך הטלוויזיה, נראה שתהיה לכם הפסקה גם מהנוכחות של חלק מהן גם ברשתות החברתיות.

אין ספק שאת רוב הכסף שלהן האחיות לבית המשפחה המפורסמת עושות מהרשתות החברתיות ובעיקר מהאינסטגרם אבל הבוקר (רביעי) העוקבים של קים קרדשיאן גילו שהיא עוזבת את הרשתות החברתיות ל-24 שעות. כוכבת הטראש מצטרפת לשורה של סלבס אמריקאיים שכבר עשו את זה לפניה כמו קייטי פרי, דמי לובאטו וליאונרדו דיקפרו אשר מוחים כנגד פייסבוק (המחזיקה בבעלות את אינסטגרם) על הפצת השנאה שהם מאפשרים ברשת תמורת רווח.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

"אני אוהבת שאני יכולה לתקשר איתכם דרך אינסטגרם ופייסבוק, אבל אני לא יכולה לשבת ולשתוק בזמן שהפלטפורמות האלו מאפשרות הפצת שנאה, תעמולה ומידע מוטעה הנוצר בידי קבוצות שמנסות לפלג את האמריקאים", כתבה קים והוסיפה "לרשתות החברתיות יש כוח עצום, בבקשה הצטרפו אלי. החל מהיום אני מקפיאה את החשבונות שלי במטרה לגרום לפייסבוק #להפסיק לשנוא בשביל רווח". האם תצליחו לשרוד בלי העדכונים השוטפים של הכוכבת המרתקת?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

קים קרדשיאן (צילום: Lars Niki/Getty images)
קים קרדשיאן (צילום: Lars Niki/Getty images)