שנה עמוסה בדרמות ונגיף אחד שהצליח לשגע את כל העולם וגם את ביצת הבידור הקטנה של ישראל שהשתתקה לחלוטין. הכוכבים המקומיים ספגו ביקורת קשה על אי עמידה בהנחיות ותעשיית הבידור חוותה הדבקה המונית של הרבה ממפורסמי ארצנו, ביניהם עומר אדם, טיטי איינאו, שי מיקה, טום אביב ועוד. שנת תש"פ הגיעה לסיומה ושנת תשפ"א באה עלינו לטובה, בתקווה שהקורונה תישאר אי שם בדפי ההיסטוריה, אבל לפני שנסגור את הספר של השנה שחלפה, ב-TMI החליטו לסכם אותה בדרך מיוחדת ולכם יש חלק בתוצאות.

הצביעו והשפיעו - מי עשה לכם את השנה האחרונה בביצת הבידור הישראלית? מתחילים!

הסיפור ההזוי של השנה

השנה האחרונה הייתה מלאה באייטמים הזויים במיוחד ואין ספק שמערכת TMI נהנתה מכל רגע, וגם אתם! שימי תבורי פגש סוף סוף את נכדו, תו פרינס, לאחר שאורטל עמר הפגישה ביניהם ללא ידיעתו או הסכמתו של האב, בן אל תבורי. הזמר דודו אהרון נקלע לקשיים בזוגיות עם אשתו, נטלי לוי- היינו בטוחים שזה הולך לגירושין אבל במהרה הוא פרסם התנצלות פומבית בפניה והם השלימו. סטטיק הדאיג את כל המעריצים עם הודעה דרמטית ומסתורית ברשתות החברתיות ואז הסתבר שבמהלך ההכנות לחתונה הזהות היהודית שלו עמדה בסימן שאלה בגלל היותו מאומץ ואילו  צופית גרנט החלה לצאת עם שולי רנד ונקלעה לסכסוך עם משפחתו, לאחר שהאחרונים הגיעו לביתה ואפילו הפגינו נגדה.

איתי לוי ביטל את החתונה עם הדר חיון לאחר שהציע לה נישואים קבל עם ואינסטגרם ופינק אותה בטבעת מושקעת ועומר אדם הסתבך במסיבת זיקוקים  במגדלי צמרת עם כל משפחתה של האקסית, שיראל טולדנו, נפרד ממנה וברח לעשות עסקים במיקונוס, שם נדבק בקורונה והפר בידוד.  

 

המייקאובר שהצליח להפיל לכם את הלסת
אין דבר שיותר כיף לראות ממייקאובר מוצלח. אז מלבד אדל שהדהימה את מעריציה ברחבי העולם עם שינוי מדהים במראה, גם בביצה הישראלית הקטנה היו לא מייקאוברים מוצלחים. השחקנית שירה האס קיצצה את שערה לקרחת מרהיבה לקראת תפקידה בסדרה שהצליחה לכבוש את כל העולם "המורדת". הקרחת המגניבה של האס הצליחה אפילו להביא לה מועמדות לטקס פרסי ה"אמי" הנחשק.

גם עדי  אשתו של השורד אסי בוזגלו, הצליחה להרעיד את הרשת עם המייקאובר שעשתה, שכלל שאיבת שומן מחלקים שונים בגוף והרמת חזה. חן אמסלם צבעה את שערה לבלונד לקראת התפקיד החדש שלה כאתי אלון בסדרה שעתידה לעלות בקשת 12ולא רק היא שינתה את המראה בעקבות פרשת אתי אלון, אלא גם יהודה לוי שמשחק את אחיה עופר מקסימוב בסדרה שתעלה ביס ולצורך התפקיד העלה 20 קילו למשקלו.    

 



הסכסוך הלוהט של השנה

השנה שהייתה רוויה בסכסוכים סיפקה לנו כמה רגעי רכילות עסיסיים. הסכסוך של בן אל תבורי ואורטל עמר שהחל לפני כשנתיים וכלל השנה 'שולם' היסטורי שהצליח להוריד דמעה או שתיים של התרגשות למעריציהם (ולאסי עזר), התפוצץ שוב לאחר שלטענת עמר, אב בנה סירב לשלם מזונות במשך מספר חודשים ולא נפגש עם בנו, תו פרינס בתקופת הקורונה מחשש להידבקות בנגיף. לצערנו הם לא הזוג היחידי שהסתכסך אלא גם אייל גולן ובן טיפוחיו, איתי לוי שאמנם ניסו לשדר עסקים כרגיל אבל החליטו להפריד כוחות כשלוי עבר לניהול משרד משלו וגולן תבע ממנו פיצויים של מיליוני שקלים.

אחד הסכסוכים ההזויים היו של יוצא "האח הגדול" אסיף אלקיים עם המגיש רון שחר שפנה למעיין אדם והציע לה לזרוק אותו. גם זוכת "האח הגדול", תקוה גדעון, לא הצליחה לשמור על ידיים נקיות לאחר שרבה עם רונן פייגנבוים, שגם השתתף בעונה האחרונה של הריאליטי וגרמה לכך שהזמנתו ליום הולדתו של ניר אבישי כהן בביתו של ליאור דואק, תתבטל. לא נעים.

שני סכסוכים שקרו ממש לא מזמן, הם הסכסוך הלוהט של זוכה "הישרדות" אסי בוזגלו עם מי שנקטף ממנו השיק והתואר, ישראל אוגלבו, בעקבות חשיפת ההקלטות של בני ברוכים והסכסוך של הכדורגלן ערן זהבי שנעצר בעקבות תלונות שכניו בסביון על רעש ותגובתו של איש היח"צ רני רהב למעשה. 

 

הזוג שהייתם מתים שיעשה קאמבק

אין מה לעשות, סיר הלחץ של הקורונה ככל הנראה השפיע גם על הזוגות הכי צמודים וחזקים בביצה ובמהלך החודשים האחרונים קיבלנו כמה התקפי לב בדמות בשורות על פרידה מטלטלת. ראשונים לשבור לכם את הלב היו זוג כוכבי "האח הגדול" תקוה גדעון וליאור דואק שהחליטו להיפרד חודש בלבד אחרי שיצאו מהבית הסגור בו הכירו. אחריהם, בלי שום הכנה מוקדמת ורגע אחרי שחזרו מצילומי "זוג מנצח VIP", צמד היוטיוברים בן זיני וטיילור מלכוב הטילו את הפצצה שאחרי שלוש שנות זוגיות הם נפרדים ובכך הותירו עשרות אלפי בני נוער שבורים.

גם שירי קופפרברג ולירן לוי, הזוג מהעונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון" שנתן לצופים לחשוב שהכל אפשרי הפרידו כוחות באופן סופי שנתיים אחרי שעמדו תחת החופה בריאליטי. גם עדן פינס ודור רפאלי שנראו מאוהבים ומאושרים מתמיד הטילו את הפצצה והודיעו על פרידה אחרי עשרה חודשים בלבד של זוגיות ומגורים משותפים.  

עומר אדם ושיראל טולנו מעולם לא עשו חיים קלים למדורי הבידור והסירו וחידשו עוקב אחד לשניה באינסטגרם יותר פעמים ממש שאנחנו מסוגלים לזכור. אחרי שמועות על זוגיות, פרידות, תמונות משותפות ואירועים בהן התערבה המשטרה, אחרי שנה וחצי השניים נפרדו באופן סופי- לפחות על פי חשבונות האינסטגרם שלהם, שם הוסרו כל התמונות המשותפות. אחרונים חביבים, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה שבחיים לא היינו מנחשים שיככבו בקטגוריה הזו אלא יותר בכיון של 'חתונת השנה' או 'לידת השנה' הודיעו שהם נפרדים כידידים ובכך שברו ללא מעט מעריצים את הלב לרסיסים.

 


ההריון המפתיע של השנה

אמנם הבייבי בום רציני עוד מחכה לנו בהמשך אבל התקופה האחרונה הביאה איתה לא מעט הכרזות על הריונות מרגשים ומפתיעים. אחרי כמעט שנתיים של זוגיות מתוכם שנה כמאורסים, השחקנית טל טלמון ולירן שטראובר הכריזו כי הם בהריון. הבשורה הייתה מרגשת במיוחד מאחר והשניים סיפרו בעבר כי הם בעיצומם של טיפולי פוריות לאחר שטלמון התקשתה להרות באופן טבעי. עוד הריון שתפס אותו ממש אבל ממש לא מוכנים הוא זה של דניאל גרינברג ואייל גולן, שבישרו את ההודעה המרגשת שבוע בלבד לפני החתונה, שגם היא הגיעה במהרה- שנה בלבד אחרי שהתחילו לצאת.

עוד יוצאת "האח הגדול" שצמררה אותנו בהודעתה על ההריון המתפתח היא טהוניה רובל זוכת העונה החמישית שהפתיעה את הגולשים בידיעה על ההריון, שבועות ספורים לאחר החתונה עם בן זוגה יניב בן משה, אותו הכירה שלושה חודשים בלבד לפני. הזוג האחרון שהצליח להפתיע אותנו הם יוצאי תוכניות הריאליטי אחווה סיטבון ויהונתן רונן שחיפשו אהבה בתוכניות שונות ובסוף מצאו עצמם אחד בזרועות השניה נפרדו, חזרו וחצי שנה מאוחר יותר- עם מגורים משותפים בברצלונה אבל ללא טבעת,  כי הם מצפים לבייבי ראשון.