אביבית בר זוהר פורצת בבכי (צילום: אינסטגרם)

כוכבת הריאליטי, אביבית בר זוהר, החליטה לכבוד ראש השנה לעשות מעשה טוב ולהתרים 50 אלף שקלים מקרוביה ולהפוך אותם לתלושים לקניות לקראת החג. אתמול (רביעי) בר זוהר פנתה למשפחות נזקקות וביקשה שיפנו אליה בפרטי על מנת לקבל את התלוש. כוכבת הריאליטי התרגשה מאוד מהמעשה היפה לכל הדעות, אך נראה שהמפגש היום (חמישי) עם אנשים נזקקים הוביל לפרץ של רגשות שליליים.

יוצאת "האח הגדול" שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתחושות והייתה נסערת בנוגע למצב העוני בישראל וכך אמרה: "אני רוצה להבין איך במדינת ישראל יש כל כך הרבה אנשים בלי אוכל בחג? אני רוצה להבין איך כל כך הרבה אנשים, צריכים לנתק להם את החשמל? למה אף אחד לא עוזר? למה אין איזשהי עמותה? מישהו בממשלה שיהיה אחראי רק לזה".

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"מדינת ישראל אתם לא מבינים מה אני עוברת, הלב שלי נשרף. אנשים אין להם כסף לעבור את החג. אין להם מטרנות, אין להם כלום. למה אף אחד לא מרים את הכפפה ועושה איזשהו שינוי במדינה? למה אתה יכול ללכת לאכול בשקט בשולחן החג ולהם אין עגבניה במקרר? אין פה צדק! אם אף אחד לא יעשה את השינוי, אז אני אעשה את השינוי. מישהו חייב לעשות פה בלאגן, כי לא הגיוני שלאנשים אין אוכל בחג וצריכים לשבת בחושך ובחום כי אין להם כסף לחשמל ומזגן, זה פשוט לא פייר. וזה לא פייר וכדאי שמישהו יקשיב לסטורי הזה כי נמאס לי כבר". 

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)