הריב של איציק זוהר ודין מירושניקוב (באדיבות הוט)

העונה החדשה של "גולסטאר אולסטאר" עלתה לאוויר ובפרק שישודר בקרוב, תתפתח מריבה על במהלך משחק חופים בין הכדורגלן איציק זוהר והשחקן דין מירושניקוב שכוללת גידופים. בעקבות חילוקי דעות על המגרש ותחת עומס חום כבד פצח איציק זוהר במטר של קללות לעבר דין מירושניקוב ובין היתר קילל את אמא שלו. "שתוק יא טמבל, חתיכת טמבל קטן", אמר זוהר למירושניקוב ועוד שלל אמירות לא חינוכיות שצונזרו בעריכה.

לקראת יום כיפור ניצל זוהר את במת האינסטגרם בכדי להתנצל בפני מירושניקוב וכך כתב: "בפרק הקרוב של גולסטאר אולסטאר אתם הולכים לראות ריב ביני לבין דין מירושניקוב במהלך משחק כדורגל חופים שנערך בקרוב ל-50 מעלות חום, תחת לחץ עצום וכמעט בלי אוויר לנשימה, ריב שמלווה בשפה מגעילה מצד שנינו, בנוסף לקללות מגעילות. אני כותב את הדברים האלו כדי להתנצל בפני כל צופי גולסטאר ובמיוחד הילדים שביניהם, כי כל התנאים הקשים שחווינו והרצון הגדול לנצח לא מצדיקים ובטח לא מעבירים מסר נכון לילדים. אז רגע לפני יום כיפור אני רוצה לבקש סליחה מכם וגם מדין היקר שרצה בדיוק כמוני לנצח וכמישהו עם יותר ניסיון בכדורגל הייתי צריך לקחת את הריב הזה למקום טוב יותר. זו לא הייתה שעתנו היפה ביותר אז שוב סליחה אם נפגעתם ממני, מאיתנו ומהשפה שלנו שם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by איציק זוהר (@itzik_zohar_) on

גם דין מירושניקוב הצטרף להתנצלויות תוך שהוא רומז כי זוהר לא שיחק משחק חברתי וקבוצתי וכתב: "לפני הכל סליחה. עברה כבר שנה מאז שחזרנו מגולסטאר ובאמת שהעניינים ביני לאיציק כבר הסתדרו. אין ספק שאיציק הוא שחקן עבר מדהים, וכולם מודעים לפלאים שעשה במגרש. עם זאת יש דברים שנקראים קבוצתיות, הדדיות, חתירה לנצחון וכבוד הדדי. אני מצטער ומבקד סליחה מכל העוקבים שלי, ממך איציק ומבת הזוג שלי וכמובן מאמא שלי, על כך שחציתי את הגבולות שלי בשפה המלוכלכת. לא משנה כמה עד כמה אנחנו רוצים לנצח, אסור שנגיע למצבים כאלה. איציק נגע לי בנקודה מאד רגישה, אמא שלי היא הבן אדם הכי יקר לי בעולם ואעמוד מאחוריה כמו אריה, כמו שהיא הייתה מאחוריי כל החיים, סליחה".  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dean Miroshnikov מירושניקוב (@deanmiroshnikov) on