טקס פרסי האמי נערך השנה במתכונת קצת שונה, ללא קהל וללא שטיח אדום נוצץ ועמוס בסלבס, אבל באמי כמו באמי הכינו גימיקים לאורך כל הערב כדי שלצופים בבית לא יהיה משעמם. הטקס המדובר סיקרן השנה במיוחד את הקהל הישראלי שחיכה לראות האם השחקנית שירה האס תזכה בפרס הנחשק על תפקידה בסדרה המוערכת, "המורדת", אלא שלאכזבת הקהל, זו הפסידה לשחקנית רג'ינה קינג שזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר למיני סדרה או סרט על תפקידה ב-"השומרים". מזל שג'ניפר אניסטון הייתה שם כדי להציל את המצב והייתה אולי האטרקציה המרכזית של הטקס שנערך מול אולם כמעט ריק לחלוטין.

אניסטון הגיעה לאולם כדי להעניק את הפרס הראשון לערב ביחד עם המנחה ג'ימי קימל, אלא שעד מהרה מצאה את עצמה מכבה את המעטפה שעלתה באש עם מטף, כחלק מבדיחה על חיטוי קיצוני של מעטפות הזוכים בעקבות תקופת הקורונה. אולם שם לא נגמר תפקידה של השחקנית שבהמשך הערב עלתה שוב לשידור, הפעם מביתה כשהיא לבושה בפיג'מה והפתיעה את כולם כשאירחה את קורטני קוקס וליסה קודרו, חברותיה מהסדרה "חברים". כשקימל פנה אליהן ושאל מה הן עושות יחד, השלוש התבדחו וענו לו: "ג'ימי אנחנו שותפות משנת 1994".

כזכור, הקאסט המלא של הסדרה היה אמור לצלם פרק איחוד מצופה במיוחד שנדחה עקב מאורעות הקורונה ונראה כי חצי האיחוד של הנשים ב-"חברים" לא סיפק את קהל המעריצים. התגובות ברשתות החברתיות נעו בין "האיחוד של חברים היה הכל מבחינתי" לבין "החצי איחוד הזה לא נתן לנו שום דבר מיוחד" ו-"מילא היו עושים איחוד מלא על הבמה אבל זה באמת ריגש מישהו?".

באיחוד הקודם בשנה שעברה. קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו (צילום: אינסטגרם)
באיחוד הקודם בשנה שעברה. קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו (צילום: אינסטגרם)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It’s happening... ⁣ ⁣ ⁣ @hbomax⁣ @courteneycoxofficial⁣ @lisakudrow⁣ @mleblanc⁣ @mattyperry4⁣ @_schwim_

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

נראה שאניסטון חובבת מאוד נוסטלגיות לאחרונה. רק לפני מספר ימים התאחדה המועמדת לאמי עם האקס המיתולוגי בראד פיט להקראת תסריט של הסרט "נעורים בקצב מהיר", מה שהיה לפרויקט הראשון המשותף של השניים מאז הפרק בו התארח פיט ב"חברים" ואחת מהפעמים הבודדות בהם הסכימו השניים להיראות יחד מאז הגירושים המתוקשרים בשנת 2005.

בראד פיט וג'ניפר אניסטון עושים קאמבק- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ⚔ (@eyesneverliechico) on

נוסטלגית במיוחד לאחרונה. אניסטון ופיט (צילום: Paul Hawthorne/Getty images)
נוסטלגית במיוחד לאחרונה. אניסטון ופיט (צילום: Paul Hawthorne/Getty images)