חמישה ימים חלפו מאז שקראתם כאן ב- TMI כי העיתונאית לוסי אהריש והשחקן צחי הלוי שנישאו בהפתעה באוקטובר לפני שנתיים, מצפים לבייבי משותף ראשון והגיע הזמן לחשוף מה עומד להיוולד להם. להבדיל מלירן כוהנר שבחרה לא לדעת את מין העובר ולשמור את אפקט ההפתעה, אהריש הנמצאת בשליש השני להריונה והלוי כבר יודעים מה מין העובר.

אז הכינו את המכוניות וכלי העבודה הלוי ואהריש מצפים ליורש עצר ראשון משותף, בן זכר. הפעוט הקטן שיגיח לעולם בעוד מספר חודשים יצטרף לאחיו הבכור, בנו של הלוי מנישואיו הקודמים לרקדנית והכריאוגרפית אונה הולבורק.  ההורים שבדרך, נישאו כזכור לפני כשנתיים אחרי ארבע שנות זוגיות אותה שמרו בסודיות מחשש להתנכלויות גזעניות ובעיות מהמשפחה, מאחר ואהריש כידוע היא ערבייה ישראלית.  בקרוב יהפכו השניים למשפחה מורחבת לאחר שניסו במשך זמן מה להיכנס להריון ואף חשפו כי חוו מספר הפלות עד להריון הנוכחי.

צחי הלוי, לוסי אהריש (צילום: ענת מוסברג)
צחי הלוי, לוסי אהריש (צילום: ענת מוסברג)

וכך חשפה לפני כשנה וחצי: "אני מבינה שאני בן אדם מוכר ויש דברים שבאים עם הטריטוריה, אבל זאת הטריטוריה שלי! לא תהיה אישה מאושרת ממני לדעת שאני בהיריון, לא תהיה מאושרת ממני להודיע שאני בהיריון, כי בחצי שנה האחרונה עברתי שתי הפלות... והכל בסדר. באמת. כי אני מאמינה שהכל קורה בזמן שהוא צריך לקרות, ומגיע בזמן שזה צריך להגיע. ומתברר שזה אפילו טבעי וידוע שבגילאים מתקדמים יותר (עוד מעט 38) כ-30% מההריונות נופלים בחודשים הראשונים. אז הכל באמת בסדר. "אבל בחייאת להגיע למצב שבו אני צריכה להכחיש שוב ושוב שאני בהיריון זה אבסורד! צאו לי מהרחם! צאו לי מהביוץ ובחייאת תפסיקו להתעסק בהתרבות הטבעית שלי!". שיהיה במזל וברכה 

צחי הלוי, לוסי אהריש (צילום: עודד קרני)
צחי הלוי, לוסי אהריש (צילום: עודד קרני)