דנה גרוצקי יוצאת נגד החופשה החלומית של דנה זרמון (צילום מסך קשת 12)

בימים טרופים אלה, כשישראל נמצאת במדד תחלואת הקורונה הגבוה בעולם, לצד מיליון מובטלים, הפגנות בבלפור וסגר שני לתקופת החגים, יש שמרשים לעצמם לצאת לחופשה מנקרת עיניים בחו"ל, כדי לקחת ספייס מכל המצב המלחיץ בארץ. כך עשתה דנה זרמון שיצאה לחופשה חלומית עם בעלה באי הקסום סנטוריני שביוון.

הבוקר (שלישי) עלתה זרמון לשידור בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12 לספר על איך נראית חופשה בימים אלה של מגפת הקורונה. אלא שהמגישה דנה גרוצקי החליטה לעמת את זרמון עם המציאות הכואבת ולהעמיד אותה בפני שאלות קשות. האם דמויות ציבוריות צריכות לחשוב פעמיים לפני שהן מעלות תמונות לרשתות החברתיות וצריכות להתחשב בכלל האוכלוסייה שלא יכולה להרשות לעצמה לצאת לחופשה?

לדנה זרמון נמאס ששואלים אותה על היריון ויש לה בקשה אחת - לחצו כאן. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dana Zarmon | דנה זרמון (@danazarmon) on

גרוצקי פנתה לזרמון ואמרה: "אני ממש כועסת, זה מכעיס אותי לגמרי, תגידי את פעילה ברשת החברתית את מעלה תמונות, אני אוהבת אותך ומפרגנת לך, אבל זה מכעיס. האם את חושבת פעמיים לפני שאת מעלה תמונה, כי את חושבת שיש אנשים בבית, שאת יודעת רעבים, לא עובדים, עצובים, האם את חושבת את זה?".

דנה זרמון שהופתעה מההתקלה בשידור החי, השיבה: "רגע, רגע, זה הוויב של האייטם? כאילו להוציא אותי מנותקת? כי אם זה הווייב אז בוא ננתק. אני נסעתי ממקום שבא לי אוויר, נקודה. הרגשתי שמדצמבר לא טסתי וזה משהו שהוא חלק בלתי נפרד ממי שאני, זה משהו שאני מבזבזת את מיטב כספי, שהרווחתי ביושר וזה נראה לי סופר לגיטימי לצאת ולעשות את זה בסגר". אז מי צודקת דנה גרוצקי או דנה זרמון?