אביבית בר זוהר לא מוותרת על שעת סיפור לילה, שהיא נוהגת לשתף עם עוקביה מחדר המיטות רגע לפני השינה ואין טיימינג יותר מתאים כששמו של אביעד משה, מי שניסה לרצוח את אשתו בראש השנה, הותר לפרסום. בר זוהר הזהירה את עוקביה כי מדובר בסיפור קשה במיוחד ואינו מיועד לבעלי לב חלש. הסיפור התרחש בניו יורק, פתחה בר זוהר, שם הכירה בחור ויצאה איתו למועדון היפ הופ והוא טען שיש לו שולחן שמור על שמו. 

אביעד משה שניסה לרצוח את אשתו שירה במצפה רמון (צילום: רשתות חברתיות)
אביעד משה שניסה לרצוח את אשתו שירה במצפה רמון (צילום: רשתות חברתיות)

"נעמדתי כמו טווסה זה שולחן שלי ולא של אף אחד. אני נהנית ושותה ושומעת מוזיקה, פתאום נעמדת לידי בחורה, כנראה שלא באתי לה טוב בעין והיא ניסתה לדחוף אותי עם הטוסיק, דחפתי אותה בחזרה, מה אני אשתוק לה? לא! היא חיה בסרט שזה השולחן שלה, ואני חיה בסרט שזה השולחן שלי. היא דוחפת אותי ומתחילה למשוך לי בשיער. קשה לי לספר את הרגע הזה. ואני לוקחת את הכוס וודקה אשכוליות שלי, ושפכתי לה על הראש. מאותו רגע החיים שלי לא נראו יותר אותו דבר". 

אביבת בר זוהר חושפת שחטפה מכות (צילום רשתות חברתיות)

"אני לא זוכרת שום דבר ממה שהתרחש לאחר מכן. מספרת בר זוהר ומשחזרת את האירוע "פתאום מישהו דופק לי כאפה לתוך הפרצוף. מישהו מתחיל להחטיף לי מכות ומכות ומכות העגיל נתלש לי מהאוזן, מפוצצים אותי מכות, החבר שלה פשוט התחיל לפוצץ אותי מכות, באמצע ניו יורק במועדון היפ הופ מחטיפים לי מכות רצח. המזל שלי שהוא הרים אותי וזרק אותי על השולחנות עם כל הוודקה שנשברה ונשפכה על הרצפה. אם הוא היה ממשיך להחטיף לי הייתי מסיימת במיון במצב על הפנים ובגלל שהוא העיף אותי הגיעה אבטחה ואז התחיל הבלאגן".

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"פינו אותי מהמטבח, פינו את כל המועדון אלף איש, עצרו את המוזיקה, הגיעו ניידות משטרה. הבחור שהגענו איתו בכלל ברח, ומה חברה שלי אומרת לי כשאני בוכה ורועדת על הרצפה? 'אביבית בכל מקום את אוהבת שתשומת הלב אליך', ואני בוכה על הרצפה גמורה. עד היום יש לי תמונות של כל הגוף שלי עם סימנים כחולים, התחת שלי התנפח, גם ככה הוא מנופח. וזה שהרביץ לי מסתבר היה ראש המאפיה של קולומביה, אני התעסקתי עם ראש מאפייה קולומביאנית, כל המשטרות מכירים אותו".

"אני קטנה וחמודה מתעסקת עם ראש מאפייה קולומביאנית, בגלל שולחן שאני חושבת שהוא שלי. עד היום אני מפחדת לחזור לניו יורק. זאת החוויה הכי נוראית שלי, מאז לא הייתי בניו יורק. נשארתי שלושה ימים בבית מהפחד, לא הלכתי למשטרה ולא לבית חולים פשוט פחדתי מהאיש הזה. כל הגוף שלי כחולים, יכולתי רק לשכב על הבטן מרוב נפיחויות".

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)