בזמן שרוב הישראלים נמצאים בסגר ויכולים רק לדמיין בחלומות על חופשה אקזוטית מול הים, בקיני, קוקטיילים, מוזיקה ואוכל טוב, יש מי שחי את החיים במלוא מובן המילה. הדוגמנית נטלי דדון ברחה מהסגר ויצאה לחופשה חלומית בטורקיה יחד עם בנה הקטן ריף ובן זוגה פרליס. רחוק מהעין רחוק מהלב? ממש לא- גם משם, על רקע הנופים הקסומים והמים התכולים, היא מזועזת מניסיון הרצח הקשה של אביעד משה את אשתו שירה במהלך ערב חג ראש השנה, ומהתמונות הקשות לצפייה שבחרה הקורבן לחשוף ממיטת בית החולים. 

דדון שבשנה האחרונה יצאה בסלוגנים ובאירועים שהפיקה בסימן "אישה לאישה מלכה", יוצאת בקריאה לכל הנשים שמרגישות מאויימות: "אם את מרגישה שאת הקורבן הבא אני מתחננת אליך קומי, הצילי את עצמך, יודעת שזה לא פשוט, אבל בבקשה אישה יש בך יותר כח ממה שנדמה לך". 

הסטורי ששיתפה נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הסטורי ששיתפה נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בפוסט נוסף יצאה הדוגמנית נגד החשוד ששמו הותר אתמול לפרסום, הציגה את תמונותו בסטורי וכתבה: "ואל תשכחו את הפרצוף של החלאת אדם הנבלה הזה, למוניטין שלו הוא דאג" והוסיפה: "אביעד משה, לשחוט אישה בעוד התינוק שלכם בן השנה וחצי שוחה בדם שלה, אפילו למות לא מגיע לך, שאלוהים ישאיר אותך בחיים ובייסורים עד מעל למאה ועשרים אמן". 

(צילום: צילום מסך אינסטגרם)
(צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on