(גיליון 2,532, 12.3.1986)
"העולם הזה" גם הביא את סיפור אהבתם של הזמר והשחקן האגדי אריק איינשטיין ז"ל וסימה אליהו. לפחות על פי הנאמר בכתבה, אליהו ניהלה כביכול מערכת יחסים עם אורי זוהר לפני כן, אך זו לא המריאה והיחסים עם איינשטיין עלו מדרגה. אשתו, אלונה איינשטיין, נלחמה בכל זאת על חיי הנישואים אך נשברה כשגילתה שאליהו בהריון והחליטה לעלות לירושלים, שם החלה גם היא תהליך חזרה בתשובה, כמו זוהר. איינשטיין נשאר בדירתו בתל אביב עם בנותיו, ורק אחרי לידתו של אמיר, בנו המשותף עם סימה, עבר להתגורר עמה. על פי הכתבה, אלונה מעולם לא התגברה על אהבתה לאריק ולא הסכימה להשתדך ולהינשא בשנית. לסימה ואריק נולדה בת נוספת והם חיו יחד עד מותו של אריק.

אריק איינשטיין (צילום: ארכיון ''העולם הזה'')
אריק איינשטיין (צילום: ארכיון ''העולם הזה'')

הדבש והעוקץ של רייס דיוויס
(גיליון 2,077, 22.6.1977)
שערוריית מין בכיכובה הסעירה את אנגליה בשנות ה־60 ואף הובילה להתפטרותו של ראש ממשלת בריטניה דאז, הרולד מקמילן. מדובר בחשפנית, השחקנית והדוגמנית היפהפייה, מנדי רייס דיוויס, ששבתה את דמיונם של אין ספור גברים על פני הגלובוס וגם הביאה לארץ הקודש ניחוחות של ג'יימס בונד, לאחר שהתאהבה באיש העסקים רפי שאולי. לתהילת עולם זכתה לפני כן, כשהיא וחברתה כריסטין קילר ניהלו רומן עם שר המלחמה הבריטי, ג'ון פרופיומו. הרומן הסתבך כשהתברר שקילר נפגשה באותו הזמן גם עם נספח הצי בשגרירות ברית המועצות בלונדון, שהתגלה כמרגל. 
לאחר הגעתה לארץ נישאה לשאולי, והשניים היו הזוג הזוהר והנוצץ של הבוהמה, ניהלו מועדונים ואת רשת מסעדות מנדי'ס (על שמה). לבסוף נפרדו אך נשארו ידידים (והורים לדנה). באחד הראיונות סיפרה דיוויס שאף על פי שלמדה את כל מצוות היהדות, אכלה רק כשר, הדליקה נרות שבת ועוד - סירבה הרבנות לגייר אותה. 

רייס דיוויס (צילום: ארכיון ''העולם הזה'')
רייס דיוויס (צילום: ארכיון ''העולם הזה'')